Evet biliyoruz ki bizim kibirli arkadaşımız Rose annesinden , babasından ve üvey kardeşi Selinden intikam alacaktı . Ve bu kararında kesindi , Her seferinde Selin Rose ile konuşmak istedigi zaman da Rose hemen Selini kapı dışarı ediyordu çünkü ondan nefret ediyordu . Evet Selin markete gidip yapacağı yemeyin malzemelerini alacaktı . Yanina 1 tane çanta aldı çünkü alacaklarını onun içine koyacakti . Giderken bir bayan ile çarpıştı ve bayan kimdi biliyor musunuz ? O bayan Selinin öz ablası Dilaydi .
Evet aşağıdaki resim Selinin ablasının resmiBu kişide Selin 👇
Birbirlerini hiç tanımıyorlar . Tanisalar bile zaten birbirlerini nasıl bulabilirler kendilerini daha bebek iken kaybettiler . Eskiden bebek iken birbirleri ile çok anlaşırlar di
Neyse devam edelim .
Selin tabiki ablası Dila ile carpistigini bilmiyor ki ona sarilsin hem bence sarilmasinlar çünkü korona var . Neyse şaka bir yana bu ikisi her zaman ki gibi birbirlerinden özür diler , ve tabiki en iyi arkadaşı gibi onunla konuşurken sohbet eder bizim Seliniimiz . Bakalım birbirlerini nasıl ve ne zaman taniyacaklar . Dila Selim'le sohbete dalıp ne diyeceğini unutmuştu , ve son anda ne diyeceğini hatirladi söyleyeceği şey
*Sen benim kardeşim gibisin o yüzden seninle hep buluşmak sohbet etmek istiyorum *der kendileri
Evet Bu bizim tatlı Seliniimiz Dilanin bu söylediklerini içtenlikle söylediğini düşündüğü için bu teklifini kabul etti .
Evet şunu da soylemeliyiz ki di Dila ablamissin zaten 16 veya 19 yaşları arasında gerçek kardeşinin peşinde idi ancak gelen bazı Tanin!açık haberlere göre kardeşi vefat etmişti Dila ablamiz da bu ümidini kayıp etmişti . Bu yüzden Selini kardeşi gibi görmeye başladı .- Evet Dila abla ile ilgili haberler verirken üvey ailesini unuttuk . Evet evde büyük bir gerginlik yaşanmıştır Rose ...
Bu arada Rose kim derseniz . İşte RoseBazı insanlar onun tipinden de nasıl bir insan olup olmadığını anliyi veriyorlar .
Ee bu arada Rose ' nin annesi kim dersenizEvet Rose ' nin annesi bu kişidir bu kadar genç gözüktüğüne bakmayın kendisi tam tamına 43 yaşında babası biraz yaşlı ama biz devam edelim .
Aradan 8 ay geçti ve o arada mutlu bir haber gelir . Selin Dilanin ablası olduğunu öğrendi ve çok mutlu oldu . Ama yinede Rose durmadı babasinin mirasini almak için yemeğine tiner koydu ve babası zehirlenip vefat etti . Öz kızı resmen baba katili oldu .Devam Edecek ...