Ne olur ne olmaz diye spoiler alarmı vereceğim ama burada vereceğim spoilerlar çok bir şey değil bir şey olmaz bence.
Kamijiro benim 1. sezondan beri en sevdiğim shipimdir. Çok fazla shipleme nedenim var hepsini söyleyemem.
Mesela Kaminari özgünlüğünü kullanınca sersemliyor ve komik bir hâl alıyor Jiro da ona gülüyor yani birbirlerini sinir etmeyi falan seviyorlar başka böyle sahneleri de var.
4. Sezon Spoiler:
1-a sınıfı okul festival için ne yapacaklarını düşünüyorlardı ve konser yapabileceklerini düşündüler. Jiro da zaten biliyorsunuz müzikle ilgileniyor bir sürü enstruman çalıyor bu yüzden Jiro'dan yardım alabileceklerini düşündüler. Tabii Jiro hemen kabullenemez çünkü çekiniyordu, Kaminari'nin ona güveni tamdı onun bunu yapabileceğini biliyordu o yüzden onu cesaretlendirdi.
Bu bölümde çığlık atmıştım awww.
Manga Bölüm 263 Spoiler
Manganın son bölümlerinde dolu Kamijiro olduğunu söylüyorlar özellikle Bölüm 263'de. Ben de bunu duyunca anında internetten Bölüm 263'ü okumaya koştum ve cidden de okumama değmiş.
Ya bir savaş mı ne oluyor işte orada Kaminari'nin önemli bir görevi var ve Jiro onun için endişeleniyor.
Sonra Midnight Kaminari'ye şey diyor "Senin için cidden önemli olan birini düşün." Jiro da "İşlerini bitir Chargebolt!" diyor ve Kaminari'nin aklına Jiro geliyor. Yani Jiro Kaminari için cidden önemli birisi.
YA BUNU OKURKEN MUTLULUKTAN AĞLAMIŞTIM KYAAAAA
KAMIJIRO SHIPLEMEMEK İÇİN BİR NEDEN YOK BENCE