Bölüm geç geldiği için çok çok üzgünüm. Hem il dışında olduğumdan burada şnternet yok her zaman girme gibi bir imkanım olmuyor hem de hazırda bölümün yok. Normalde sizden iki üç bölüm önde giderdim ama şu aralar buraya ayıracak prk vaktim yok o yüzden farklı aralıklarla bölüm gelebilir. Bunun için hepinizden tekrardan özür dilerim.
İyi okumalar
~~~~
" Baban bir daha sizi bulabilir mi?" Nasıl yani? Babasından mı kaçıyordu bu çocuk?
" Şu herife 'baba ' deme. Sence o şerefsizin yaptıklarını benim kadar aende iyi biliyorsun. Hele o son yaptıklarından sonra. Amcamla konuştum, bizim şehir değiştirdiğimizi söyledi. Onu da başka bi şehre bıraktı. Umurumda da değil. Ne hali varsa görsün şerefsiz piç."
Bi insan nasıl babasına bu kadar öfkeli olabilir. Gerçi anlattıklarına bakılırsa onlarla pek ilgileniyor gibi gözükmüyor.
" Sessiz olun biraz, kız uyuyor" Gerek yoktu miray ya, ben halimden memnunum. Konuşmaya devam kee.
" Aynen sessiz olun. Bu kızın benim hakkımda bilgi edinmesi istemiyorum. Anlaşılan bu kızın benimle zoru var. Okulun ilk açıldığı gün akşamda karşılaştık ve Selin'le atıştılar. Bunun bir daha olmasını istemiyorum."
Paşamıza bakın ya benden rahatsız olmuş, ben sana hastayım zaten, Emir Emir diye yataklara düştüm. Allah'ım ya deliricem.
~~~~~
" Kızım uyandana ya Su, aloooo sana diyorum." Gözde'nin sesini uzaklardan duymam ile gözlerimi açtım. Ahh belim, her yerim tutulmuş.
" Sonunda kızım ya 10 dakikadır seni uyandırmaya çalışıyorum. Tüm okul boşaldı hadisene. Zaten ikinci dersten beri uyuyorsun. Hayır amacınıda anlamadım uyuyup büyüyecen mi? Allah'ım hâlâ aval aval bakıyor suratıma, kalksana kız!" Gözde'nin söylemine göre aval aval ona bakarken bir yandan da etrafı inceliyordum.
Sınıftaydım. Yeni uyanınca sersem gibi oluyorum ve etrafa ne olup bitiyor idrak edemiyordum. Şu an tamda öyle oluyor.
Elime telefonumu aldığımda annemden 4 Can'dan 3 cevapsız arama, Canan'dan ise bir mesaj vardı.
Gönderen: Canan
İlk teneffüsten sonra okulda hiç karşılaşmadık, bu yüzden evde olduğunu düşündük. Naslı ablaya sorduğumuzda ise gelmediğini söyledi. Bilmediğimiz için beklemedik kusura bakma.
Allah'ım onları bekletmeme rağmen 'kusura bakma ' diyorlar. Hemen Canan ve anneme durumu açıklayan bir mesaj attım.
Gönderilen: Canan
Uyuya kaldığım için gelemedim kusura bakmayın, Gözde yeni uyandırmayı başardı beni akşam yanınıza uğramaya çalışırım.
Gönderilen: Annemm
Anne uyuya kalmaışım, arkadaşım anca uyandırabilmiş. Uykumun ağır olduğunu biliyorsun. Meraklandırdığım için üzgünüm :( :(. 10 dakika sonra evdeyim, öptüm <3 <3.
" Kızım hadisene yaa, gidelim artık ." Ahh ben Gözde'yi tamamen unutmuştum.
" Tamam tamam, hadi gidelim. Eve giderken konuşmamı gereken konuşar var haberin olsun dışarıda seni arayacağım." Kafası ile beni onaylarken çantamı sırtıma takmış bir yandan da saçlarımı düzetmeye çalışıyordum. Elime gelen yapışkan şey ile sinirlenmiştim. Şapkamı kapatıp, kulaklığımı kulağıma yerleştirdiğimde Gözdey'le beraber ayrılmıştık. Şimdi ise onu aramam gerekiyordu.
" Gözde senden öğrenmem gereken konular var. Az çok Emircan'ı tanıyorsundur. Ondan almam gereken bir öc var ve bu konuda seninde bana yardımın lazım."
" Sana her zaman yardım ederim ama Emircan'la derdin ne? Bugün sınıfta olanları gördüm ve açıkcası senin bu kadar sessiz kalmana şaşırfım doğru." Sessiz kalmamın amacı planımın büyük olmasıydı. Bunun için birkaç kişininde yardımına ihtiyacım vardı.
" Gözde şu an Emir'le alakalı be biliyorsan anlat lütfen. Sessiz kalmamın nedeni ise fırtına öncesi sessizliğini."
~~~~
Biliyorum bölüm diğer bölümlere göre kısa oldu ama aklımda olayları nasıl bağlayacağımı bilemiyorum. Aklıma fikirler geliyor yazayım diyorum yazmaya başladığımda ise aklımda en ufak bir fikir dahi kalmıyor be bu yüzden bölümler bir süre kısa gelebilir, bunhn için şimdiden özür dilerim.
Gözde için aklımda daha farklı fikirler var. Gözde'nin birde buraya göstermediği veya bazı sebepler yüzünden gösteremediği ayrı bir yüzü var. Belki onun için ayrı bir kitap yazarım veya bunun sonuna esktra bölüm olarak eklerim bilemiyorum ona dha tam karar vermedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM PEŞİNDE
ChickLitKitap kapağı @sondurumleyla'ya aittir. " Ulan ben seni köpekler gibi seviyorum, o oyunların hepsi seninle konuşmak için oynadım. Sırf seninle yakınlaşmak için intikam meselesi diye peşine düştüm ben." " Bende bir şey var; istemsizce sen aklıma gel...