Dediğimi yapmışlardı.
Ben o sıra Aritmansi sınıfındaydım ama hissettiğim sallantı ve duyduğum Snape'in sesi bana yaptıklarını söylemişti.
Seni Seviyorum.
Kahverengi gözleri aklıma geldiğinde yolda durup kafamı iki yana salladım. Büyük ihtimalle bu da Fredin şakalarından biriydi. Şu bir ayda benimle o kadar çok flört etmişti ki artık hangisinin gerçek hangisinin şaka olduğunu anlayamıyordum.
"Hey Lea! Evine bir şey mi oldu çünkü kalbimden çıkmıyorsunda"
"Evim var Fred"
"Profesör ödevimi Leayı düşünmekten yapamadım burada bir sorumlu varsa o"
"Profesör..."
''Tamam Lea..''
"Eğer bu maçı alırsak benimle Hogsmade gelir misin? Tamamiyle bir randevu olarak?"
"Fred zaten Hogsmade hep seninle gidiyorum...ama gelirim "
"Lea, güzelim bağcıklarına dikkat et benden başka birine düşmeni istemem"
"Ben 10 yaşımdan beri topuklu giyiyorum seni rezil herif!"
Ortada bir flört vardı ama ciddiye alamıyordum. Fred bir keresinde ciddi bir şekilde flört etmeye çalıştı ve bu sefer de ben şaka yapmıştım.
Artimansi sınıfından çıktığımda kolona bekleyen Fred ile gülümsedim. Yanına gittiğimde" Profesör Snapten nasıl kaçabildiniz? "dediğimde bana göz kırptı." Ben bu işlerin kralıyım artık. Sende benim Kraliçem olur musun? " dediğinde kıkırdadım."Tabikide olurum Freddie" dediğimde gülmüştü.
Büyük Salona girmeden önce kolundan tuttum, bana döndüğünde yüzüne baktım. Çilleri soğuk havadan dolayı soluk kahverengiydi, kahverengi gözleri parlayarak bana bakıyordu ve diyeceğim şeyi bekliyordu.
"Fred?" dediğimde bana bir adım daha atıp karşıma geldi "Evet Lea?" dediğinde içimden umarım işler berbat olmaz dedim. "Sabahki söylediklerinde ciddi miydin?" dediğimde gülümsedi.
"Elbette. Benimle gece Meyve portresinin önünde buluş" demiş ve yanağıma bir öpücük kondurup içeri girmişti.
Arkasından girdiğimde yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu biliyordum.
.bu hikaye bitmesin diye yazmaya kıyamıyorum... fred weasley seviyorum seni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two goody shoes | fred weasley
Fanfiction"Lea güzelim ayakkabı bağcıklarına dikkat et. Benden başka birine düşmeni istemiyorum." "Ben 10 yaşımdan beri topuklu giyiyorum seni rezil herif" mini fic valevante,2020.