Sarı kazağımı ve siyah eteğimi giydiğimde altınada siyah topuklu botlarımı giydim. Aynada kendime baktığımda gözlerimin parladığını gördüm ve yanaklarım kızardı.
Saat gece yarısına geliyordu.
Odadan çıkmadan önce diğerlerine geç geleceğimi söylediğimde kafalarını sallayıp gülüşerek "Randevu" demişlerdi. Onlara gülerek dışarıya çıktığımda ortak salondan çıkmadan önce çiçeklere baktım. Gece sulanması gereken birkaçını suladıktan sonra Hufflepuff Ortak Salonundan çıktım.
Terlemiş ellerimi eteğime silerek hemen yanındaki portenin yanına adımlarımı yönelttim. Fred elinde bir sepet ile beni bekliyordu. Ona gülümseyerek baktığımda o da bana gülümsemişti.
"Selam" diye mırıldandığımda o da aynı şekilde bana karşılık verdi. "Selam" Tabi onun sesi benimkinin yanında fazla gürültü kalmıştı. Kızıl saçları alnının iki yanına dökülüyordu. "Aslında Kara gölde bu saatlerde olmak çok güzel ama Umbridge" dediğinde ikimizde yüzümüzü buruşturduk. "Bu yüzden seni Astronomi kulesine götüreceğim" dediğinde kafamı salladım. Kolunu uzattığında koluna girdim ve kimseye görünmeden Astronomi kulesine çıktık.
Kuleye girdiğimizde sanki çimenler varmış gibi yere bir örtü serdi Fred. Oturduğunuzda önünüzde cam ve ardında karlı hogwarts vardı.
Gülümseyerek camdan dışarı izlerken ona döndüğümde o da beni izliyordu. Yanaklarım kızardığınde gülerek sepete döndü ve "Bunu almak hiç kolay olmadı" diyerek sepetten bir şişe şarap çıkardı. Kadehleri yere koyduktan sonra asasını şişeye dokundurup şişenin havalanmasına ve Kadehleri doldurmaya başlamasını seyrettik. Birini bana verip diğerini kendisi aldığında ikimizde diyecek bir şey bulamayıp ikimizde karelerden yudum aldık. Ben alışık olduğum için tepki vermesem de Fredin ekşiyen yüzü beni güldürmüştü. Fred bana baktıktan sonra konuşmaya başladı "Lea Williams. Senden Flinch beni yakalamaya çalışırken kurtardığından beri hoşlanıyor olabilirim." dediğimde gülümsedim.
"Bende seni seviyorum Fred" dediğimde gülüp omuzlarında toz varmışça silkeledi "Biliyorum. Oldukça belli ettin." dediğinde omzuna yumruk atıp gülmeye başladım.
.
sanırım bu son olsa iyi olur...
buraya kadar okuduğunuz içij teşekkürlerler diğer kurgularda görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two goody shoes | fred weasley
Fanfiction"Lea güzelim ayakkabı bağcıklarına dikkat et. Benden başka birine düşmeni istemiyorum." "Ben 10 yaşımdan beri topuklu giyiyorum seni rezil herif" mini fic valevante,2020.