Piticul de cerneala

139 3 0
                                    

Era o zi frumoasa la minunata cocioaba a lu Slender si-
Slender: Hei! Eu am conac nu cocioaba!
Eu: Da, da cum zici tu.

Asa. Toți făceau câte ceva pana când....

Jeff: Ba! Hai la Mall! Vreau cuțite noi!
Eu: Ba prostule! Pe pandemie nu se merge la Mall!
Jeff: O fut în cur de pandemie! Hai sa mergem!
Eu: Bine. Cine mai vine la Mall?
Scott&Henry: Eu!
Slender: Și eu! Am cam putea lua și de mâncare.
Sally: Și eu vreau!
Eu: Oki! Hai!

***La mall***

Deci (fără deci) Singuru care a plecat în alta direcție o fost Slender noi am rămas toți pe loc.

Scott: *vede un magazin de chiesti bisericești* Hmmmm. Lea e juma demon nu? Hai sa ii fac o farsa cu un pic de mir. Hei! Eo ma duc sa iau ceva! Așteptați!
Eu: Oare unde s-o dus prostu din parcare? Meh, nu-i treaba mea.

După 5 minute vine Scott

Scott: Hei Lea!
Eu: Hm?
Scott: *Arunca cu sticluță de mir care era defacuta și se împrăștie tot peste je*
Eu: Ba! Nesimțitu drecu! Futute-n gura de prost și nesimțit! #$&%$#&#%(&$$#%:*!
Scott: O_O Nu cred ca o trebuit sa fac asta...
Eu: Ști c ademoni sunt sensibili la  mir prostu masi! *il vad pe-*Ba! Ba! Ala e cine cred eo ca e!?

Toti se uita unde me uit eo și vad un mic demonasi care sta acolo cu palme pe fata. Cred ca se teme și el de mir. Ma duc sa îl întreb dacă chiar e el.

Eu: Hei? Ești ok micutule?
???: D-da. Numai ca ma tem de mir.
Eu:Sunt Lea. Tu ești?
???: Bendy! Numele meu e Bendy!
Eu: Oh mah godness! Chiar e el! Asculta nu vreau sa te spri da........Sunt o mare fana de arta Bendy!!
Bendy: Oh pai! Ma bucur sa îmi cunoasc fani :)
Eu: Ce faci aici Bendy?
Bendy: Încerc sa scap de Sammy -_-
Eu: Oh! ,,Snepai notice me!" Ea e nu?
Bendy: Da >:(
Eu: Vrei sa stai cu noi la conac Bendy?
Bendy: Mi-ar placea! Hai!

Și asa am mers cu Bwdy la conac. Slendy ma certat ca am mai adus în au unu, Bendy Săracu o fost traumatizat de Jeff și și-o luat bătaie de le moi, și am trăit fericiti pana la adânci bătrâneți.

Sfârșit

Fnaf meets Creppypasta (pamftele) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum