Bölüm Altı

376 34 214
                                    

Maç günü gelip çatmıştı . Kızlar milli takım formalarını giyinmiş ve aynanın karşısına geçmişlerdi . Beraber hazırlanmak istemişlerdi ve Çisem 'in kaldığı odada buluşmuşlardı . Hepsinin üzerinde büyük bir heyecan vardı . Sonuçta Türk takımı , Dünya Kupasının şampiyonu ile oynayacaktı .

Kumsal'ın formasının arkasında ikizinin adı yazıyordu . Merih ona zorla bunu giydirtmişti . Kumsal da Merih'in ensesine vurup ' Tabii ki senin adın yazacak aptal ' diyerek tepkisini göstermişti . Hazanda da abisinin adı yazarken diğer kızlarda sevgililerinin adı yazıyordu .

Minel önceden hazırlandığı için Lina'yla ilgilenme görevi ona düşmüştü . Küçük sarışın kız ile teyzelerinin hazırlanmaları izliyorlardı . Sera son kez saçlarını düzeltirken dönüp kızına öpücük attı . Küçük kıza babasının adı yazan bir forma giydirmişti .

" Sizce saçımı nasıl toplamalıyım ? " diye sordu Işıl . Oyuncu olduğu için görünüme daha düşkündü . Parfümünü sıkan Meyra Işıl'a dönüp şaşkın bir şekilde baktı . " Yaklaşık on kere bunu sordun ve biz sana saçın kısa olduğu için toplanamayacağını söyledik . " .

" Tamam bu da on birinci kez olsun o zaman . Nasıl toplamalıyım ? " Işıl ciddi ciddi Meyra'nın yüzüne bakarken Kumsal büyük bir kahkaha attı . " İstersen üstünü iki tane minik topuz yapıp alt kısımlarını açık bırakabiliriz. " Hazan dudaklarına nemlendirici sürerken arkadaşına bir öneri getirdi .

" Yapar mısın cidden ? " Işıl heyecanlı bir ifadeyle sordu . Hazan başını salladığında Çisem 'i yana itip kumral kıza sıkıca sarıldı . " Bu kadar sevineceğini bilsem daha önce söylerdim aslında . " Hazan da sarılmasına karşılık verirken konuştu . Çisem gülerek ikisine bakıyordu .

" Gel otur da saçını hızlıca yapayım tatlım . " Hazan , Işıl'ı yatağa oturttu . Lina yuvarlanarak geldi ve kafasını Işıl teyzesinin kucağına koydu . Işıl gülümseyerek küçük kızın yumuşak saçlarını okşadı . Lina kedi miyavlaması gibi ses çıkardığında hepsi kahkaha attı . En çok gülen kişi ise Lina olmuştu .

Hazan maharetli elleriyle Işıl'ın saçını kısa sürede yapıverdi . Işıl telefonunun ön kamerasını açıp saçlarına baktığında " Waow " diye bir ses çıkardı . Hazan da sırıtarak şaheserine bakıyordu .

" Hazan'ım bu süper olmuş . " Işıl yataktan kalktı ve aynaların bulunduğu kısıma gitti . Sarı kısa saçlarını hafif dalgalandırdıkları için hoş duruyordu . Topuzunun birine dokundu ve hafifçe kıkırdadı. Daha sonra kafasını iki yana sallayıp dans etmeye başladı .

Kumsal da yatakta yuvarlanan Lina'yı kucağına aldı ve Işıl 'ın yanına gidip dans etmeye başladılar .Kumsal , Işıl ve Lina üçlüsü dans ederken diğer kızlar da son kez aynada kendilerine baktılar .

" Hazırsanız taksileri çağırıyorum . " otelin lobisinden öğrendiği taksini numarasını çeviren Çisem kızlardan cevap bekliyordu . Hepsi heyecanla onayladığında Çisem taksi durağını arayıp iki taksi istemişti . Lina da dahil sekiz kişi oldukları için onları ancak iki tane taksi paklardı .

Minel , Kumsal , Meyra , Hazan bir taksiye Çisem , Işıl ve Sera da bir taksiye binmişlerdi . Hepsi heyecan içindeydi . Maç izlemeye ve futbolculara oldukça meraklı olan Hazan kıpır kıpırdı . Antoine Griezmann ve Benjamin Pavard'ı göreceği için de ayrı bir sevinçliydi . Yanında oturan Kumsal'a bunun mükemmel bir şey olduğunu söyleyip duruyordu .

" Ay tamam anladım Hazan . Çok sevinçlisin çünkü onlar mükemmel. Bak anladım tamam artık . " Kumsal sinirli bir ses tonuyla konuştu . Hazan neşeli hâlinden sıyrılıp dudağını büktü . " Ama onlar çok mükemmel." dediğinde Kumsal göz devirip başını cama çevirdi .

Interactive / Milli Takım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin