Bölüm İki

1K 37 544
                                    

Milliler antrenmandan çıktıktan hemen sonra dinlenmek için odalarına dağılmışlardı . Yarın Konya da oynanacak olan Türkiye -Fransa maçı için yola çıkacaklardı . Bir de Şenol hoca geç kaldıkları için 50 tane squat cezası vermişti . Yusuf gülerek hepsiyle uğraşmıştı . Sonucu 10 erkekten ensesine tokat yemek olmuştu . Şimdi ise hepsi odalarında takılıyorlardı .

Ozan tek kişilik yatakta uzanmış Işıl ile mesajlaşıyordu . Sevgilisini çok özlemişti . Işıl ona " Kabağım" dese bile onu çok seviyordu . Gülümseyerek mesaj yazmaya devam etti . Maç hazırlıkları nedeniyle kızla çok görüşememişlerdi . Bundesliga da Schalke ' de forma giydiği için sadece devre aralarında görüşebiliyorlardı . Işıl Konya'ya gelebilmek için yönetmenini nasıl ikna ettiğini anlatıyordu . Adama para vermeyi bile teklif ettiğini yazmıştı . Ozan kahkaha atarak mesaja cevap verdi .

" Umarım kabul etmemiştir Işılcım . Çünkü maç için kendini ekonomik sıkıntıya sokmanı istemem :) "

Hakan ve Ozan oda arkadaşıydılar . Hakan yorgun bir şekilde kahkaha atan Ozan ' a baktı . O kadar yorgunluğa rağmen esmer çocuğun nasıl güldüğünü anlamamıştı . " Ozanım , kardeşim neden gülüyorsun ? Koca dudaklarını niye iki yana geriyorsun ? " Hakan sitemkar bir ses tonuyla sordu . Ozan yavaşça başını kaldırdı ve kafasını Hakan abisine çevirdi .


" Işıl ile mesajlaşıyoruz da . " gözleri parlayarak konuştu . Hakan şimdi anlamıştı işte . Küçük sarışın , Kabak'ı adeta büyülüyordu . Gülümsedi Hakan'ın aklına kendi kumralı gelmişti . Onlarda farklı ülkelerde olma sorunsalı yaşıyorlardı . Hakan Milan'da oynamaktan çok mutluydu ama Meyra'yı da çok özlüyordu . Meyra arada İtalya'ya onu görmeye gelse de yetmiyordu çocuğa .

" Uçağa binmeden önce kızlarla otelin yemek salonunda ya da kafesinde takılalım bence . Konya'ya gittiğimizde vakit bulabileceğimizi sanmıyorum ." Hakan yorganın altına girerken konuştu . Uykusu gelmişti ve sıcak yorgana sarılıp pineklemek hoşuna gidiyordu .

" Bence de abi . Geldik geleli doğru düzgün göremedik kızları . " Ozan da telefonu komidine bırakıp yorganın altına girmişti . Gözleri uykusuzluğun verdiği batışmayla sulanmıştı . Antrenman yapmak için sabahın köründe kalkıyorlardı çünkü.

" Bizim gruba yaz bari Ozan'ım kimse uyumasın yarın . Topluca kahvaltı yapıp takılırız sonra . " Hakan esneyerek kafasını yastığa bastırdı . Ozan kafasını salladı ve telefonu eline aldı .


" Son Sözü Biz Söyleriz ." grubu

Ozan Kabak : Beyler yarın herkes erken kalksın .

Yusuf Yazıcı : Neden Ozan'ım ?

Mert Günok : Oğlum ilk defa bir sabah uyuyacağız hiç de kalkamam .

Ozan Kabak : Abi Kumsal yengemi görmek istemez miydin ?

Mert Günok : Görüşebilsek neden istemeyim Kabakcım ?

Hakan Çalhanoğlu : Oğlum erken kalkarsan göreceksin işte Kumsal'ı . Sabaha kahvaltı yapalım dedik beraber .

Dorukhan Toköz : Abi baya iyi olur harbiden . Çisem ' i çok özlemiştim .

Cenk Tosun : Bize pek faydası yok beyler . O yüzden sevgilisi ya da eşi burada olmayanlar istediği kadar uyuyabilir .

Cengiz Ünder : Aslında abi istediğimiz kadar uyuyamayız. Şenol hoca en geç 9 dedi .

Enes Ünal : Ben kahvaltımı yapıp gelirim beyler .

Altay Bayındır : Çok ballı bir adam bu .

Interactive / Milli Takım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin