Reggel

99 1 0
                                    

Juni.18.

Mar elkezdödött a nyár de, sajna 3 napja esik az eső. 3 napja egyfolytában esik így nem lehet kimenni, állítólag holnap már kisüt a nap. Mivel nem kell mostmár suliba menni (hurrá) így nem kell korán felkeljek és korán lefeküdjek. Ennek én és a macskám örülünk a legjobban.

11:23-kor èbretem fel, el mentem a fürdőbe letusoltam, fogatmostam ,majd felvettem egy szürke trèling gatyát és egy fekete toppot, majd lementem reggelizni. Anya már elment dolgozni és csak 4-kor èr haza, a tesóm még alszik mert tegnap Emmet-el elég sokáig GTA-tak, ezért Emmet is itt aludt. Így úgy gondoltam, hogy nekik is csinálok valami reggelit.

Neki is fogtam csináltam 2-2 tükör tojást ès melléje piritost. Mikor kèsz lettem benèztem Liam szobájába. Liam meg aludt, de Emmetet nem láttam ekkor valaki megszolalt a hátam mögűl.

-Jó reggelt Danii!-Emmet volt az, a fürdő felől jött vízes volt a haja ès csak egy fekete gatya volt rajta
-Jèzusom! Baker megijeszettèl! Amúgy jó reggelt! -hát mitagadás elég jó teste van lehet kicsit elpirultam így elkezdtem lefelé menni és mondtam neki, hogy lent kész van a reggeli ő csak egyet bólintott.

5 percell később jött lefele a lépcsőn, mikor leèrt leült mellèm, majd megkèrdezet, hogy :
-Hmmm.... Mi ez a jó illat?
-Lehet a reggelinél az illatát érzed. -válaszoltam, majd odavittem neki a reggelit.
-Tesèk jó ètvágyat!
-Köszike -megköszöntem majd elmoslyódott. Én is elmosolyodtam, majd miután végeztünk a reggelivel csináltam magamnak egy kavèt.

-Te is kèrsz? -kèrdeztem érdeklődve.
-Hát ha lennél olyan kedves és csinálnál nekem egyet azt elfogadnam picur.-hogy miért hív picurnak? Hát mert nem vagyok valami magas 158-160 cm között van a magaságom.
-Okè akkor csinálok egyet! -megcsináltam a kávèkat, majd én felmentem a szobámba filmezni.

Sziasztok!😁
Ez lenne az első rèsz remèlem tetszik. Ha igen akkor azt jelezètek .
Hamarosan jön a folytatás!😊

𝙽𝚎𝚖  𝚜𝚣𝚊𝚋𝚊𝚍𝚗𝚊....Where stories live. Discover now