15:18
Meg mindig a plafont bámultam Liam mèg nem ment el és anya is hamarosan haza èr. Ahogy hallottam Emmet elment majd este vissza jön. Úgy döntöttem, hogy felhívot Andreat.
-Cső Babykèm mizu? -kèrdezte Andrea amint felvette a telefont.
-Szia mackom ma jönnek átt Liam haverjai átt jösz te is? -kérdeztem kicsit bepanikolva
-Hát nem is tudom
-Ohh Andrea gyere na! -könyörögtem neki
-Na jó megyek! -válaszolta nevetve
-Oksika akkor 6-ra gyere átt. -mondtam neki.
-Redicsek! De veled mi van olyan fura a hangod mi törtènt? -kérdezte Andrea nagyon kíváncsian.
-Átt jösz és akkor elmesèlem.
-Okès na szia csajszi 6-kor tali. -azzal kinyomta a telot én meg lementem.-Hello Danie te meg hova tűntél úgy el? -kérdezte Liam
-A szobámba voltam. Beszéltél anyával?
-Igen beszéltem mondtam, hogy át jön pár haver erre azt mondta, hogy akkor ő Scott-nál alszik és holnap együtt töltjük a napot. -mondta Liam majd elvette a kocsikulcsat és kifelé ment.
-Na jó akkor, de várj már én is akarok veled menni. -mondtam nyavajogva, majd felhusztam a Nike cipőm és elindultam az ajtó felé. Beültünk a kocsiba és elindultunk az üzlet felè.-Figyi hugi... Ugye nem sertőtèl meg amiért téged és Emmettet gerlicènek hívtalak? -kérdezte miközben az utat nézte
-Jaj dehogy is inkább azért haragszom amiért a teljes nevemen szolítasz hiszen tudod nem szeretem a Romero nevet. -mondtam neki kicsit durcis arccal. Igazából a Romero egy szèp nèv de apum után örököltem és hát, hogy erre is kitèrjek akkor menjünk vissza kicsit a múltba.2002.04.27
Ezzen a napon jöttem èn világra és mèg csak alig, hogy világra jöttem apám közölte anyámmal, hogy van valakije és lelépett. Anyám nem tudot kettőnket eltartani ès mèg a házunkat is fenn tartani. Ekkor jött a képbe Scott Laiford. Meg a szomszédban lakót és segítette anyumnak vigyázzon ránk, kisegítette anyumat a depresszióbó ès lassan anyum legjobb barátja lett.Nos hát így és lassan legjobb barátokból szerelmesek lettek,Scott ezelőtt 3 éve elköltözött a meletünk lévő városba mivel ott kapott munkát és hogy annyit ne utazzon oda költözött. De anyummal tartották a kapcsolatot talakozgattak ès egymásba szeretek. Ezzel sem nekem sem a tesómnak nincs problémája mivel nagyon sokat köszönhetűnk Scottnak és amúgy elég jó fel.
-Rendben hugi többet nem mondom ki a teljes neved, ne haragudj! -mondta elszomorodva.
-Dehogy haragszom ne szomorkodj inkább nevess. -mondtam neki mosolyogva16:37
Már haza èrtünk ès beszéltem anyával is.
Felmetem a szobámba áttöltözni, hallottam valaki csönget Liam vissza ment üzletbe, mert elfelejtetük az italokat.
-Megyek egy pillatan! -kiáltottam és már rohantam is lefelè. Kinyítottam az ajtót ès Emmet állot az ajtóban és amikor kinyitottam az ajtót egy kicsit kínosan éreztem maga mivel eszembe jutott ami történt köztünk.-Öö...szia! -köszönt miközben a fejét surolta
-Izè...Öö..szia! Gyere be! -mondtam neki kicsit idegesen.
-Nos meg ígértem...,hogy megmagyarazom amit történt szóva... -ekkor közbe vágtam.
-Várj előbb üljünk le szeritem mert úgy Jóbb lesz! -mondtam majd le ültünk a nappaliban lèvő kamapèra.
-Nos tudod nem règ szakítottam a barátnőmmel Katie-vel pontosabban tegnap előt ezért is voltam itt tegnap. Nagyon nem viselt meg a szakítás mivel csak fogadasbol voltam vele együtt, de volt benne valami büntudat. És tudod mivel mi ketten annyira jóban voltunk és te megèrtetèl bármilyen bajom volt jött valami furra èrzès, ami arra kènyszeritet, hogy muszály meg csokoljalak. (Mellesleg amúgy gyönyörű vagy és már règota tetszel is de erről még nem szabad tudj -Emmet gondolatai) De ne haragudj ès ne vedd komoly ügynek csak egy fellángolas volt (fellángolás volt miket beszèlek - Emmet gondolata) ès nem szeretném tönkre tenni a barátságunkat hiszen tesód legjobb haverja vagyok és minden nap találkoznánk ès nem lenne jó egyikünknek sem. -mondta Emmet lehejtot fejjel ès szomorúan.
-Értem èn nincs semmi baj a barátságunkat meg nem megy tönkre e-miatt. -mondtam rá mosolyogva (de legbelül nem ezt éreztem jó, hogy mostmár nincs együt Katie-val hiszen egy pláza cica volt nem nagyon bírtam, de ez amit most mondott mintha a szívemmet hasítota volna ketté a szavaival. Na na na ájj nem lehetsz szerelmes Emmetbe Danie ébredj fel neki te nem kellesz kicsi vagy hozzá. -Danie gondolatai)
Ekkor bejött az ajtón Liam és 2 haverja Emilio ès Eric ismerem őket mert már voltak itt...Sziasztok! 💖
Tudom egy ideig eltüntem. Próbálok gyakrabban hozni rèszeket. Kövi rèsz 80-an nèzőnèl hozom. ❤️🔥
ESTÁS LEYENDO
𝙽𝚎𝚖 𝚜𝚣𝚊𝚋𝚊𝚍𝚗𝚊....
RomanceEgy 16-èves lányról ès tesója legjobb barátjától szól a történet. Danielle egy átlagos 16 èves lány édesanyjával és 18 éves bátyával èl. Édesanyja 1 ève együtt van egy 39 éves férfival és most a férfi beköltözik a házukba. Daniellenek és bátyjának s...