Bună, eu sunt Corina ,am 16 ani și o să împlinesc 17 ani vara aceasta. BFF-ul meu este de aceeași vârstă cu mine și împlinește 17 ani la începutul toamnei. Noi ne cunoaștem de la vârsta de 5 ani și de atunci am devenit BFF.
Ultima dată când ne-am văzut părinții a fost înainte de un accident cu mașina cand aveam 7ani. Atunci părinții noștri au decedat, noi nu știam pe unde ne aflăm și nici pe ce limbă se vorbea prin locurile astea. În viață am rămas doar eu și Alina, și după cum nu știau nimic despre noi și nu au găsit nici un document în mașină ne-au dus la o casă de copii.
Eu și Alina am fost distruse după această întâmplare. Chiar îmi aduc aminte atât de bine aceasta intamplare de parcă chiar ieri sa întâmplat. Dar viața noastră sa schimbat într-o zi care a început ca toate celelalte.
M-am trezit la ora 7:00, mi-am făcut rutina de dimineața, am mâncat micul dejun și am plecat la școală împreună cu Alina.
Am uitat să vă spun că noi două suntem Army( fan BTS) și de foarte mult timp visăm să-i întâlnim. Ca să nu ne simțim singure ne imaginăm că vorbim cu ei. Noi vorbim cu voce tare și ne pot auzi și cei care trec pe lângă noi, de obicei când vedem că cineva se apropie de noi ne oprim din vorbit că să nu ne creadă nebune.
Astăzi la fel am început să ne imaginăm că vorbim cu ei și eu am spus cu voce tare" Jin" și aud din spate
" M-a strigat cineva?" atunci eu m-am împiedicat chiar dacă era drum drept și aproape am căzut dar Alina mă prins
" Atent!" îmi zice ea și începem să ne râdem in hohote
" Ai auzit și tu" o întreb pe Alina după ce ne-am oprit din râs
" Ce anume ?"
" Când eu am strigat Jin cineva din spate mi-a răspuns"
"Nu am auzit nimic, poate ți sa părut" mi-a spus ea și ne-am continuat drumul.
Noi am făcut câțiva pași și aud din nou același glas
" Hey ,fata care aproape a căzut jos, m-ai strigat ?"
Eu m-am întors un pic rușinată și am rămas cu gura căscată de ceea ce am vazut.
Era chiar Jin și ceilalți membri din BTS" Vezi ceea ce văd și eu ?"ma întrebat Alina la fel de uimita ca și mine
"Cred că da..."
Jin se apropia de mine și mă întrebat din nou
"M-ai strigat ?"
" Eu da adică nu, adică da , adică nu știu, tu chiar ești Jin ?"
" Da, eu sunt Jin și tu ești..."
" Eu...sunt...Corina și ea este BFF-ul meu Alina... încântată de cunoștință..." Spun eu bâlbâindumă
"Daa...de parcă nu-i cunoșteai deja" îmi spune Alina râzând
" El este RM ,Suga ,Hoseok ,Jimin ,Taehyung și Jungkook"
Alina s-a uitat la oră și a văzut că suntem deja în întârziere și a spus
"Îmi pare bine că ne-am cunoscut dar noi trebuie deja sa plecăm că suntem în întârziere"
"Dar unde va grăbiți așa tare" se aude Jungkook din spate
"Păi...la școală" am spus eu in timp ce le făceam cu mâna băieților și am pornit spre școală
Am intrat în clasă cu două minute înainte de sunet și în sala de clasă l-am văzut pe.......Sper sa vă placă primul capitol 💜💜