Capitolul 27

103 6 1
                                    

Eu o țineam pe Molly în brațe și mi-am pus capul pe umărul lui Felix adormind instant.
_______________________________________________________________

Peste 2 ore

M-am trezit din cauza lui Molly care mă mușca de deget.

" Cât am dormit?" Îl întreb pe Felix

" 2 ore"îmi spune acesta

" Și cât mai avem de mers?" Revin cu o altă întrebare

" Deja am ajuns" îmi spune el și mașina se oprește într-o parcare.

Eu cobor repede din mașină să văd unde am ajuns și am văzut un Aqua park.

" Ăăăm, Felix? Eu am nevoie de o zgardă pentru Molly și niște mâncare de câini" îi spun eu

" Ok, scumpo, farmacia veterinară e chiar peste drum" îmi spune el arătând spre ea.

Am plecat la farmacie și i-am ales zgarda asta

Am ieși din farmacie și i-am văzut deja pe toți la intrare. I-am pus zgardă lui Molly și am plecat, la început nu vroia să meargă cu ea dar pe urmă a înțeles că nu are încotro.

Peste 3 ore

Ne-am distrat de minune acolo, acum este ora 14:00 și suntem în drum spre următoarea destinație. În 5 minute am ajuns la un restaurant luxos la care am luat masa, apoi am mers într-un parc și acolo am mâncat înghețată, ne distram cu toții de minune. Când deja soarele s-a dus noi am plecat să ne plimbăm prin oraș. Era foarte frumos în oraș, erau foarte multe lumini și muzica se auzea de prin cluburi, eu cu Felix mergeam mai încet decât ceilalți și eram un pic mai în urmă, era perfect dar această atmosferă este stricată de conversația la doi tipi care nu îi pot vedea din cauză că purtau măști.

" Îi vezi pe ăia doi" spune unul din ei

" Da, și ce-s cu ei?" Întreabă celălalt

" Pe fata aia am vrut să o fac ca pe celelalte fete dar ăla de lângă ea mi-a stricat planurile, dar nu o să mă dau bătut" spune el accentuând ultimele cuvinte iar eu îl i-au strâns de mână pe Felix

" Ești bine?" Mă întreabă Felix

" Da, doar hai să-i ajungem pe băieți din urmă" spun eu grăbind pasul

" Ce te-a apucat așa deodată?"

" Îi ajungem din urmă și îți spun"îi spun eu serioasă

" Și...ce s-a întâmplat?" Mă întreabă el când ajungem lângă băieți

" Ai văzut că erau doi băieți în spatele nostru?"

" Da, și ce-s cu ei?" Mă întreabă ei

" Vorbeau despre noi" îi spun eu

" Poate ți s-a părut" îmi spune el calm

" Cred că ai dreptate, dar vreau să mergem acasă" îi spun eu

" Ok, să mergem, doar să le spunem băieților"

" Ok"

I-am anunțat pe băieți că plecăm și cu noi au venit Jungkook cu Sun Hee, Alina cu Minho, Jimin, Beomgyu, Taehyun, Woojin , Chan , Han și Suga cu Hoseok, iar restul au rămas să se mai plimbe. Când am ajuns acasă mi-am despachetat toate cadourile, am primit bijuterii ,haine, dulciuri, cosmetică, jucării de pluș, încălțăminte, o tabletă un calculator și încă un telefon exact că al meu, pe lângă asta am mai făcut și 10000€, mi-am aranjat toate cadourile la locurile lor și m-am dus să fac un duș. După duș i-am dat de mâncare lui Molly și dintr-o dată aud niște bătăi la ușă.

" Deschid eu!" Spun ca să nu vină și Felix. Am deschis ușa dar nu era nimeni acolo. Când am vrut să închid ușa am văzut un bilețel pentru mine.
Acolo scria...

Adoptate de un idolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum