Κεφάλαιο 13

56 9 0
                                    

Μόλις βγήκα από το κατάστημα ρούχων τηλεφώνησα στην αδερφή του Χάρη και της δήλωσα την παραίτηση μου . Με τα λίγα χρήματα που είχα , αγόρασα για αύριο το πρωί ένα εισιτήριο λεωφορείου για Βόλο .
Θα μετακομίσω στο εξοχικό σπίτι των γονιών μου και θα πιάσω οποιαδήποτε δουλειά .

Μία εβδομάδα αργότερα επιασα δουλειά ως καθαρίστρια σε ένα ξενοδοχείο . Η ιδιοκτήτρια την λένε Αμαλία και στο ελεύθερο της χρόνο γράφει βιβλία. Εχει μάλιστα εκδοσει και δύο βιβλία. Η κυρία Αμαλία ασχολείται με της κρατήσεις και ειναι η σεφ του ξενοδοχείου. Ο Αλέξης Δαμιγος ο ανιψιός της κυρίας Αμαλίας είναι ο λογιστής του ξενοδοχείου . Ο Αλέξης είναι ευγενικός και όμορφος άνδρας και το χόμπι του είναι η μαγειρική.

Ένα μήνα μετά

Με την Αμαλία φορτωνόμαστε τα μπολ με τα υλικά για την πίτσα ενώ ο Αλέξης βγάζει ένα ταψί με σπιτική ζύμη. Βγαίνουμε έξω και τα απλώνουμε όλα στον πάγκο της εξωτερικής κουζίνας .
Αφού ο Αλέξης την έβαλε στο ξυλοφουρνο η Αμαλία μας ανακοίνωσε ότι έπρεπε να φύγει να πάει στο ξενοδοχείο.

"Αλέξη η πίτσα σου είναι θεϊκή, όπως πάντα".
Με κοιτάζει καλά καλά." Δεν έφαγες πολύ".

"Έχω σκάσει" , τον διαβεβαιώνω. "Θα είμαι χορτατη για μερες" .

" Αλίκη θα ήθελες να πάμε για τρεις ημέρες στα Καλάβρυτα ; Γίνεται ενα φεστιβάλ τυριών θα την ωραία αν με συνοδευες."

" Ναι θα έρθω, σε ευχαριστώ πολύ που θες να σε συνοδευσω. "

"Αλίκη πάω να πλύνω τα πιάτα αν θες πήγαινε στην πισίνα να κολυμπήσεις.

Μετα από λίγα λεπτά έρχεται ο Αλέξης με μία ανθοδέσμη με τριαντα κόκκινα τριαντάφυλλα και θυμήθηκα τα λογια τής μητέρα μού . " Το ξέρεις πως τα λουλούδια έχουν τη δική τους γλώσσα; Για ό,τι νιώθουμε υπάρχει και ένα λουλούδι που χαρίζουμε στους ανθρώπους που αγαπάμε 
Η παρουσία των λουλουδιών, πυροδοτεί συναισθήματα ευτυχίας, εντείνει το αίσθημα της ικανοποίησης για τη ζωή και επιδρά μ΄ ένα θετικό τρόπο." , μου είπε μια μέρα που περπατούσαμε στο κήπο τού σπιτιού.
"Ποίο λουλούδι μιλάει για την αγάπη;"την ρώτησα.
"Τα κόκκινα τριαντάφυλλα ,Το τριαντάφυλλο είναι το κατεξοχήν λουλούδι του Έρωτα. Είναι λοιπόν, χρήσιμο να γνωρίζουμε τους ιδιαίτερους συμβολισμούς των τριαντάφυλλων πριν τα προσφέρουμε σε κάποιον, γιατί όταν επιλέγουμε συνειδητά το χρώμα, την ποικιλία και την ποσότητά τους η χειρονομία μας αποκτά μεγαλύτερο βάθος και νόημα. Red Rose: Τα κόκκινα τριαντάφυλλα εκφράζουν την αληθινή αγάπη, τον σεβασμό, την δύναμη και το πάθος. Το κόκκινο χρώμα υποδηλώνει έντονα συναισθήματα όπως η αγάπη και η επιθυμία. Το σκούρο χρώμα σε κάποιες περιπτώσεις, συμβολίζει την λύπη και τη θλίψη. Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην επιλογή του αριθμού των κόκκινων τριαντάφυλλων, ιδιαίτερα όταν συνοδεύουν τρυφερά συναισθήματα προς το άλλο φύλο. Pink Rose: Τα ροζ τριαντάφυλλα αντιπροσωπεύουν τρυφερά συναισθήματα, όπως η χαρά, η ευχαρίστηση, ο θαυμασμός. Το ανοιχτόχρωμα ροζ μπουμπούκια είναι σύμβολο της αθωότητας. Επειδή συνδέονται με την χάρη και τη γλυκύτητα είναι ιδανικό δώρο για κορίτσια. Το σκούρο ροζ συμβολίζει βαθιά ευγνωμοσύνη και εκτίμηση. Επίσης, τα ροζ τριαντάφυλλα εκφράζουν κομψότητα και ευτυχία.

White Rose: Το λευκό τριαντάφυλλο αντιπροσωπεύει την αθωότητα. Συντροφεύουν ιδανικά μια νύφη γιατί συνδέονται επίσης, με μία καινούρια αρχή, με την πνευματικότητα, την εντιμότητα, την κατανόηση. Είναι ιδανική επιλογή και ως επίσημη χειρονομία λόγω της κομψότητας και της απλότητάς τους. Yellow Rose: Τα κίτρινα τριαντάφυλλα θυμίζουν τον ήλιο και μεταφέρουν το μήνυμα της αφθονίας. Συμβολίζουν την ζεστασιά, την φιλία και τρυφερότητα ενώ είναι το μόνο χρώμα τριαντάφυλλων που δεν εκφράζει τον ρομαντισμό και τον έρωτα. Στη βικτωριανή εποχή τα κίτρινα τριαντάφυλλα συνδέονταν με το φθόνο και την εμπάθεια, κάτι που στις μέρες έχει ξεπεραστεί. Orange Rose: Τα πορτοκαλί τριαντάφυλλα θυμίζουν τη φωτιά και γι’αυτό συμβολίζουν το πάθος, την ενέργεια και ενθουσιασμό. Εκφράζουν περηφάνια κι επιθυμία και συναγωνίζονται τα κόκκινα τριαντάφυλλα ως αγγελιοφόροι ενός δυνατού έρωτα."μου απάντησε.

"Για τη συγνώμη; "
"Οι Άσπρες τουλίπες "μου απάντησε.

"Αυτά τα κόκκινα τριαντάφυλλα είναι για σένα.  "
"Σε ευχαριστώ για τα υπέροχα τριαντάφυλλα. Σε ευχαριστώ που νοιάζεσαι για μένα.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το τελευταίο φιλίWhere stories live. Discover now