5. bölüm

59 3 0
                                    

Murat doktorun dedikleriyle dalgın dalgın aracı sürerken önünden hızla biri geçti neredeyse eziyordu. Birden gaza bastı durdu.
_ yuh be!
Arabadan indi ama o kişi durmadan koşarak uzaklaştı. Murat tam biniyordu ki yerdeki bıçak dikkatini çekti üzerinde kanlar vardı.
_ bu...
Önünden geçen genç düşürmüştür.  düşünerek onun geldiği yöne doğru ilerledi. Duvarın eşiğinde bir genç uzanmıştı. Koşarak yanına geldi. Elindeki bıçağı yere fırlatıp gencin başının altına aldı elini i. Yüzünü kendine çevirdiğinde istemsiz bir çığlık attı.
_ Oğuzhan!
Kim yaptı, niye yaptı? Soruları aklını kurcalarken koşarak arabasını çekti o yana. Oğuz u bindirip hızla hastaneye sürdü.
, , , ,
_ ah yavrum nerede kaldın bu havada?
_ iş hayatına atıldı ya havalandı iyice bir gelsin kemiklerini kırmasam görür o yerden bitme!
_ ya başına bir şey geldiyse?
_ ne gelecek her zaman ki lavuk işte hep geç kalacak bir gelsin gösteririm ona geç kalmayı ben!
, , , , ,
Murat hastane koridorunda telaşla beklerken telefonu çaldı arayan Umut tu.
_ alo abi...
_ söyle abim.
_ nerede kaldın sen!
_ Oğuzhan yolda bıçaklanmış halde buldum.
_ ne!
_ şş dur sen telaş etme ben hastanedeyim sen yat uyu.
_ tamam.
Murat telefonu kapatıp duvara yaslandı. O gün geldi aklına evlerinin bir çare yandığı. komşularının yardımıyla çıkmışlardı o evden ama biricik kardeşleri Onur bulunamamıştı. Annesini babasını kardeşini dev bir yangında kaybetmişti o.
_ ah Allah'ım bir canın daha yok olmasına müsaade etme o benim babama benziyordu ona bakarak huzur buluyorum alma onu bu zalim dünyadan.
Doktor çıkarken hızla ona yaklaştı.
_ durumu nasıl doktor bey?
_ şuan iyi bıçak fazla derine batmamıştı.
_ çok şükür görebilir miyim?
_ tabii ama fazla yormayın.
Murat hızla odaya girdi. Oğuz uyuyordu. Yanına çöktü.
_ ne kadar isterdim bir bilsen benim kardeşim olmanı kaybettiğim Onur'um olmanı.
Yavaş yavaş ayılmıştı Oğuzhan yanında Murat ı görünce şaşırıp ona döndü.
_ Allah'ım demek öldüm ha iyi ki beni Murat abiyle aynı yere koydun ne yani burası cennet mi hani çiçekler böcekler? Burasıda aynı hastane gibi dezenfektan kokuyor ıyy.
Murat dayanamayıp kahkaha attı.
_ Oğuzhan.
_ yav Murat abi biz nereye düştük arafta mı kaldık yoksa...
_ hastanedeyiz canım.
_ hastane mi?
_ kim yaptı bunu sana?
_ hatırlamıyorum.
_ Oğuzhan...
_ valla hatırlamıyorum.
_ iyi polislere anlatırsın derdini...
_ dur bak karanlıktı başında kapişon vardı bana çarptı bıçağı düştü sonra hiç anlamadan bana batırıp kaçtı.
_ peki tamam.
Oğuzhan birden irkerek sıçradı yerinden.
_ gitmem lazım çok geç oldu geç oldu gitmem lazım...
Murat onu zor zapt etmişti.
_ ahh!
_ uzan şuraya!
_ bırak gideyim Murat abi bırak...
_ tamam madem gitmek istiyorsun bana kimliğini ver çıkış işlemlerini yapayım.
_ peki.
Oğuzhan kenarda duran cüzdandan kimliğini çıkarıp uzattı Murat a.
_ tamam bekle.
Murat kimliğe bakmadan aşağı indi. Kimlik elinden düşünce eğilip aldı. Aldı almasına da bu kimlik nasıl bu gerçekleri haykırıyordu için için.
_ adı Oğuzhan...
Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı elindeki kimliği göğsüne bastırıp odaya geri koştu.
_ Murat abi gidiyor muyuz?
_ se sen... Onur... Onur!
Koşarak boynuna sarılıp öptü.
_ Murat abi ağlama ne oldu.
Küçük bir çocuğun kaybolan oyuncağını bulması gibi hıçkıra hıçkıra gözyaşı döküyordu Murat.

AŞKA MAHKUMLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin