Part 2

38 2 0
                                    

Ξερετε τι μου αρεσει οτι σου λενε οτι τα αδερφια αγαπανε και υποστηριζουν ο ενας τον αλλον μαλλον ο δικος μου αδερφος ειναι η εξαιρεση , εκει που κοιμομουν ωραια και καλα ερχεται και χοροπηδαει απανω στο κρεβατι μετα φταιω εγω να το πεταξω απο το παραθυρο και ετσι αρχισα να τον κυνηγαω για να το σκοτωσω.....

ΕΓ-Ελα ρε μικρο αμα σε πιασω στα χερια μου σε καθαρισααα..

Μ.Ν-Μαμαααααα βοηθειαααα αυτη θελει να με σκοτωσει

ΑΡΕ-Αννα γιατι κυνηγας τον αδερφο σου ;

ΕΓ-Ξερεις τι εκανε το χαζο ηρθε στο δωματιο μου και αρχισε να χοροπηδαει απανω στο κρεβατι μου ... τον σκοτωνεις μετα ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΠΕΣ ΜΟΥ..

ΑΡΕ-ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ελα μωρε τωρα και εσυ μια πλακα εκανε 

ΕΓ-Εδω κοιτατε γελαει κι ολας ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑ

ΠΑΥ-Τι εγινε καλε γιατι φωναζεις ;

ΕΓ-δεν ξερεις δηλαδη ;

ΠΑΥ-σαν τι να ξερω 

ΕΓ-Η μαμα και ο νικολας εχουν κανει κομμα για να μου σπασουν τα νευρα ...

ΠΑΥ-αντε καλε πως σου ηρθε αυτο 

ΕΓ- καλα αστο μπαμπα γιατι απο τη καταλαβα εισαι και εσυ μεσα παω να ετοιμαστω 7:30 πηγε με εσας εδω περα .

Τελικα τα καταφεραν να μου σπασουν τα νευρα ..αλλα τωρα πρεπει να ετοιμαστω πηγα στο μπανιο εκανα τα απαραίτητα και μετα βγηκα για να βρω τα ρουχα μου ...μετα απο αρκετα λεπτα κατεληξα σε αυτο....

Πηρα την τσαντα μου και εφυγα για το σχολειο μολις εφτασα δεν βρηκα πουθενα την Μανια και τον Σταυρο λες να μην ερθουν σημερα θα τους σκοτωσω μπορει να την γλυτωσε ο μικρος το πρωι  αλλα αυτοι οι δυο δεν θα την γλυτωσουν σιγουρα ,μετα απο λιγο χτυ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πηρα την τσαντα μου και εφυγα για το σχολειο μολις εφτασα δεν βρηκα πουθενα την Μανια και τον Σταυρο λες να μην ερθουν σημερα θα τους σκοτωσω μπορει να την γλυτωσε ο μικρος το πρωι  αλλα αυτοι οι δυο δεν θα την γλυτωσουν σιγουρα ,μετα απο λιγο χτυπησε το κουδουνι μπηκα μεσα και εκατσα στην θεση μου πρωτη ωρα εχουμε αρχαια οποτε προσεχω μιας και ειμαι θεωρητικη ειπαμε οχι και τελεια μαθητρια αλλα το 16 ειναι μια χαρα , καποια στιγμη χτυπησε η πορτα γυρισα το βλεμμα μου με την ελπιδα οτι ηταν η Μανια η εστω ο Σταύρος αλλα που τετοια τυχη ηταν εκεινος αργησε παλι το θεμα ηταν οτι δεν ειχε που να κατσει (περση ηταν θετικη αλλα για καποιο λογο αλλαξε κατεφθνυσει ) και μαντεψτε με ποια εκατσε .....ναι με εμενα φανταστειτε πως ημουν κατακοκκινη σαν το πατζαρι το θεμα δεν ειναι οτι εκατσε αλλα μου μιλησε κι ολας εκει ξερετε ΠΕΘΑΝΑ ...

My Badboy !!!Where stories live. Discover now