Part 3

36 2 0
                                    

Ξυπνησα και θυμηθηκα ολα οσα εγιναν εχθες σε ποιον να τα πω και να πιστεψει ,μετα απο λιγο σηκωθηκα και μπηκα στο μπανιο και αρχισα να ετοιμαζομαι οταν τελειωσα κατεβηκα κατω για πρωινο εκει ηταν και οι γονεις μου..

ΠΑΥ-καλημερα κοριτσακι μου 

ΕΓ- καλημερα μπαμπα μου 

ΑΡΕ-σε εμενα δεν μιλας 

ΕΓ- καλημερα μανουλα μου (της εδωσα και ενα φιλι)

Μ.Ν-καλημερα αννα να σου πω σημερα θα παμε στη νικολεττα το ξερεις 

ΕΓ- τι πραγμα ποτε προεκυψε αυτο 

ΑΡΕ- το κανονισαμε με την μαμα της νικολεττας θα τον πας εσυ μετα απο εκει και θα κατσεις  κι ολας 

Εκεινη την στιγμη πηρα μια χαρα που δεν περιγραφετε ...

ΕΓ- αμαν βρε μαμα γιατι εγω 

ΑΡΕ-ελα βρε αννα μου για κανα διωρο μονο 

Μετα απο αυτο εφυγα για το σχολειο εκει ειδα την μανια και της τα ειπα ολα και κοιταγε λες και ειδε εξωγήινο παλι καλα δεν προλαβε να μιλησει γιατι χτυπησε το κουδουνι πρωτη ωρα ειχαμε μαθηματικα οτι χειροτερο καναμε προσευχη και λιγο πριν παμε να μπουμε στις ταξης μας αρχισε ο διευθυντης να μας ανακοινωνει οτι η 5ημερη θα γινει τα χριστουγεννα γιατι μετα δεν προλαβαινουμε  οποτε πρεπει να αρχισουμε τις ετοιμασιες και να καταληξουμε σε καποιο προορισμό ,μολις μπηκαμε μεσα εκατσα με την μανια και αρχισαμε να συζηταμε μετα απο αρκετη ωρα χτυπαει το κουδουνι και βγηκαμε εξω ετσι οπως καθομασταν και οι τρεις ξαφνηκα ακουγετε μια φασαρια γυρησαμε και ειδα κατω ενα  αγορι της δευτερας και απο πανω του ο μανος πηγαμε εκει και βοηθησα το αγορι να σηκωθει εκεινη την ωρα ο μανος μου πιανει το χερι... ..

Μαν-εσυ μην ανακατευεσαι 

ΕΓ- τι μας λες να τον αφησω ετσι 

Μαν- και τι σε νοιαζει εσενα ,ακου εδω για να τελειωνουμε μην ξανα ασχοληθεις για το καλο σου 

ΕΓ- για το καλο μου; τι θα δειρεις και εμενα τωρα μπραβο δεν το ηξερα οτι βαρας και κοριτσια.

Μετα απο αυτο εφυγα ωρες ωρες μου σπαει τελειως τα νευρα κι αλλες θελω να τον αρπαξω και να τον φιλησω.....Περασαν αυτες η έξι βασανιστηκες ωρες και μετα θυμηθηκα οτι πρεπει να παω σπιτι του και ετσι ξεκινησα , μετα απο κανα εικοσαλεπτο εφτασα και χτυπησα το κουδουνι μου ανοιξε μια παρα πολυ ομορφη κυρια μαλλον πρεπει να ειναι η μητερα του ....

My Badboy !!!Where stories live. Discover now