Capitolul 6

207 12 2
                                    

Yoongi pov :

Mă trezesc în brațele lui Jimin care m-ai avea puțin și mă sufoca e atat de dulce încerc să mă ridic din pat fără să-l trezesc știu că am stat destul pe capul lui și ori cum ar trebui să mă duc la casa mea .

Jimin : Unde crezi că pleci ?

Yoongi : Acasă . ( Mă uit în jos la picioare )

Jimin : De ce vrei să pleci ? Ori cum azi suntem invitați la niște prieteni .

Yoongi : Unde suntem invitați ?

Jimin : La Wu San și Nicolas !

Yoongi : Dar daca sunt în little space ?

Jimin : Nu te îngrijora și Wu San e little .

Yoongi : Nu pot sta acasă ? Trebuie să mă mai duc și acasă .

Jimin : Dacă vrei poți pleca dar la mine nu te m-ai întorci !

Ne mai având ce să comentez ne îndreptăm spre casa prietenului lui Jimin .

Ajunși acolo am putut observa un apartament vesel în culori deschise suntem întâmpinați de Nicolas care ne poftește înăuntru

Nicolas : Și Jimin cu m-ai ești ?

Jimin : Bine , dar Wu San unde este ?

Nicolas :E în cameră se joacă . Yoongi nu vrei să te joci și tu ?

Yoongi : Nu mulțumesc . ( îmi e frică , nu vreau să fac vreo impresie proasta )

De odată în cameră apare și Wu San care din cate se poate vedea era în little space .

Sunt obligat de acesta sa mergem în camera sa unde am fost surprins să văd cate jucări poate să ara .

San : Tu ce jucări ai acasă ?

Yoongi : Un ursuleț .( Mă simțeam oarecum înjosit de propria mea condiție )

San : Bine dar tu ce faci cu Jiminie ?

Yoongi :( De ce îl alinta pe Jimin și sunt sigur că nu mai este în little de când am intrat în camera ) Cum adică ?

San : Voi nu vă jucați ?

Jimin : Cum să nu , am o cutie întreaga cu jucări ! ( Își afișează zâmbetul pervers )

Nicolas : pervers ce ești , tu nu petreci și în alt mod timp cu Yoongi .

Jimin : Nu ( calm și calculat )

Nicolas : Nu vrei să vorbim , ști tu că între doi prieteni

Jimin pov :
Sunt tras val vârtej de Nicolas din cameră pentru a avea o conversație foarte aprigă cel puțin din partea sa .

Nicolas : Ești ...pe bune așa ai ajuns să profiți de el ?

Jimin : Cine profită de cine ?

Nicolas : Yoongi crezi că profită de tine , tu ai văzut cum sta și se uită , vreau sati reamintesc că e doar un copil .

Jimin : Și ce vrei să fac dacă nu vrea niciodată aproape nimic !

O bătaie în ușă se aude și pe ea Wu San cu lacrimi în ochi .

Jimin : Ce ai pățit ce a făcut Yoongi ?

San : A spus că profit de Niki dar eu nu profit nu e vina mea că Niki mă iubește și îmi ia jucări și el nu are pe nimeni .

Așa că în loc că Jimin sa înțeleagă că Yoongi are nevoie de atenție el face opusul .

Jimin : Yoongi de ce ești băiat rău ! Tu chiar vrei să mă faci de râs !

De supărare Jimin îi dă o palmă .

Yoongi: Te implor nu vreau , promit că de acum nu mai cer nimic , promit , doar nu mă lovi !

Jimin : Am spus să nu mai ceri , de ce vorbești urât !

Yoongi : ( pleacă și se duce la Wu San se pune în genunchi și își cere scuze ) Te rog să mă ierți am fost rău , Yoongi nu va mai fi băiat rău promite .

San : Bine

Little baby boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum