PİSLİK

2K 132 147
                                    

UZUN BİR BÖLÜMLE GELDİİİM

GİFLER BİRAZ KALİTESİZ,BİRAZ SORUN YAŞADIM GOOGLELA 😒

İYİ OKUMALARR🌸

Elindeki pizza kutusuyla içeri davet etmeni bekleyen Ander'den başkası değildir.

Ona karşı sert davranmak seni biraz rahatsız etse de hak ettiğinden için rahattı.

Somurtarak

"Ne işin var burda?"diye sorarsın.

"İzin verirsen kendimi affettirmeye çalışıyorum S.a. İçeri davet etmeyecek misin?"

 İçeri davet etmeyecek misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hayır."dersin ve kapıyı suratına kapatırsın.

İlk defa bir erkeğin farklı olabileceğini düşünmüştün.Carla denen yellozla öpüşmesine kadar.

İçeri dönüp bitmesine yarım saat kalan filmini izlersin.

Yarım saat sonra

Televizyonu kapatırsın.Su içmek için mutfağa gittiğinde köpeğin Oscar'ın mamasının bittiğini görürsün.Onun yemini verirken sokak hayvanları için de iki kaba daha yem koyarsın.

Kapları alıp evin dış kapısını açarsın.

Ander'i yere oturmuş beklerken görünce şaşırırsın.Ne inatçı diye düşünürken sana döner.Sanki bir şey söylemek istermiş gibidir.

Kapları yere bırakıp eve geri dönersin ve içerden anahtarı alıp kapıyı kapatırsın.

Ander'in yanına oturduğunda şaşırır.

"Hâlen pizza var mı?"diye sorarsın.

Hemen yanındaki kutuyu sana verir.

Kutuyu açıp bir parça alırsın.

Kısa sürede ikinci parçaya geçtiğinde Ander seni izliyordur.

"Bakma öyle,açım."

Ander ellerini kaldırıp

"Yorum yok."diyerek güler.

Ona karşı kötü olamıyordun.Sen de gülümsersin.

Üçüncü parçaya geçersin.Sen yerken onun bakması hoşuna gitmiyordur.

"Sen de yesene.Yalnız yemek yemekten nefret ederim."

"Peki."der ve kutudan bir parça da o alır.

"S.a. o gün gördüğün şey bir anlık gelişti.Carla beni öpmeye çalıştı karşılık vermedim.Tam geri çekilecekken sen geldin ve yanlış anladın."dediğinde doğru söylediği gözlerinden okunuyordu.

"Belli ki seni arkadaştan fazla olarak görüyor."

Yemeyi bitirirsin.

"Önemli olan benim onu ne olarak gördüğüm."

ELITE İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin