Alarmın çalmasıyla yataktan kalkarsın.
Dün "biraz" birayı kaçırmana rağmen başın ağrıyordur.
Kısa bir duş aldıktan sonra hazırlanırsın.
Hızlıca kahvaltını yapıp ağrı kesici alırsın ve park halinde olan arabanı çalıştırırsın.
35 dakika sonra
Arabanı otoparka park edip okulun girişine doğru yürürsün.Nadiayla karşılaşırsın.
"Günaydın S.a."
"Günaydın Nadia."
Sınıfa ulaştığınızda içeriye bir göz gezdirirsin ve Ander dışında herkesin burada olduğunu görürsün.
Valerio sıraya ayaklarını uzatmış müzik dinliyordur.
Yanına gittiğinde hemen toparlanır.Sen de yerine oturursun.
Kulaklığını çıkarıp sana döner ve
"İyi misin S.a.?"diye sorar.
Gözlüklerini çıkarırsın ve
"Gördüğün gibi dünden kalmayım."
"Anderle havuza düştüğünüzü sonra da yukarı çıktığınızı gördüm.Aslında yanına gelecektim ama Ander her şeyin yolunda olduğunu söyledi."
"Beni merak etmen gözlerimi yaşarttı."diyerek ağlama taklidi yaparsın ve gülersin.
"Tabiki merak edeceğim sonuçta arkadaşız değil mi? Fazlası olmak için bolca zamanımız var."diyerek sırıtır.
"Sadece arkadaş."diyerek ona doğru imalıca gülümsersin ve o da sana güler.
Ders başlar.
40 dakika sonra
Ders bitince çoğu kişi tenefüse çıkar ve yanına Nadia gelip oturur.
"Mayo getirdin mi?"diye sorduğunda şaşkın gözlerle ona bakıyordun.
"Getirmem mi gerekiyordu?"
"Bugün beden eğitimi dersinde yüzeceğiz.Ders programını almadın mı?"diye sorar gözle sana bakar.
"Geleli 2 gün oldu.Alamadım daha."
"Sana ders programını atarım ama şuan önceliğimiz mayo bulmak.Benimle gel."
dediğinde hızlıca ayağa kalkarsınız ve kız soyunma odasına gidersiniz.
.
.Bedenine uygun mayoyu alıp giydiğinde Nadia'ya dönersin.
"Harika,tam oturmuş."diyerek gülümsediğinde
"Bana yardım ettiğin için teşekkür ederim Nadia."dersin ve sen de gülümsersin.
Havuza geldiğinizde,erkekler suya atlamak için tahtalarına çıkmıştır.
Nadiayla havuzun kenarında beklerken yanınıza Lu gelir.
"Bakalım ne kadar iyi yüzüyorsun hırçın?"
"Ben seni şaşırtmaktan bıktım sen şaşırmaktan bıkmadın."dersin ve eklersin.
"Birazdan görürsün makyaj güzeli."gülümsersin.
Yüzme sırası kızlarındır.Tahtana geçersin ve gözlüklerini takarsın.Hocanın komutuyla suya dalarsın.Su yüzüne çıktığında kulaç atarsın.Havuzun sonundaki mermere değdiğinde su altında dönerek ters tarafa yüzersin.
Başladığın noktaya döndüğünde gözlüklerini çıkarırsın ve havuza bakarsın.
Kimse sana yetişememişti ve hepsi havuzun ortasındaydılar.
Havuzdan çıktığında kenara bıraktığın havluyu alıp kendini kurularsın.
Arkandan "Fena değilsin."dediğini duyduğunda Guzman'a dönersin.
Onun da iyi yüzdüğünü görmüştün.
"Sen de fena değilmişsin."diye karşılık verirsin.
Bir anda yanınıza hoca gelir ve "Guzman bize biraz izin verir misin?"
Guzman "Tabi hocam." der ve yanınızdan ayrılır.
"S.a. kaç senedir yüzüyorsun?"
"12 senedir."
"Çok iyi yüzüyorsun.Tekniklerin olsun nefesini kullanman olsun.Bu seneki okullar arası yarışmaya katılmalısın."
"Yok hocam kalsın."diyerek yanından ayrılacakken
"Bir düşün sen yine de."dediğinde başını aşağı yukarı sallarsın.
OY KULLANIRSANIZ SEVİNİRİM SİZ OY KULLANDIKÇA BENİM DAHA ÇOK YAZASIM GELİYOR.
YORUMLARINIZI GÖRMEK İSTERİİM
SİZLERİ SEVİYORUM💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELITE İLE HAYAL ET
Fiksi RemajaElite severler burayaaa🥰♥️ O düştüğümüz karakterleri bolca kendimizle shipleyecegimiz bir kitap arıyorsanız doğru adrestesiniz ✨