🍃Krvavý květ🍃

8 1 0
                                    

Autor: Louise Boije af Gennäs

Žánr: Thriller/severské krimi

Počet stran: 380

Nakladatelství: Kalibr

Věková kategorie: 14

Anotace:

Sara se po podivné smrti svého otce a děsivém znásilnění rozhodne přestěhovat z malého švédského města do anonymního Stockholmu a začít zde s čistým štítem.

Jenže od začátku nic nejde podle plánu-může si dovolit jenom hrozné bydlení na špinavém předměstí a jedinou obživu, kterou si najde, je výpomoc v bistru.

Nepřijde ji však podezřelé, že se její život začne až příliš rychlým tempem měnit k lepšímu, když získá novou a skvěle placenou práci, krásné bydlení, nové kamarády a dokonce i přítele. Má přece odhodlání.

Časem si ovšem divných věcí, které se okolo ní dějí, začne všímat i ona.
Má pocit, že jí někdo sleduje, že se jí někdo přehrabuje ve věcech, a pak se dokonce na jejím Instagramu objeví fotka jí samotné, jak spí ve vaně.
Když se rozhodne navštívit svého psychologa, obyvatelka domu jí řekne, že tam nikdo takový nikdy ordinaci neměl.

A Sara pomalu zjišťuje, že všechny tyhle podivné situace nějakým způsobem odkazují k práci jejího otce, vysoce postaveného státního úředníka, který po sobě zanechal složku s novynovými výstřižky,jejichž valná část se týká případů, kdy Švédsko nějakým způsobem porušovalo lidská práva...

Recenze: Je 0:51 v noci tedy vlastně ráno a já přemýšlím jestli zvládnu usnout. Právě jsem totiž dočetla tuto knihu a moje tělo i mysl ještě stále zpracovává informace jež mě zhrozili. Opravdu musím říct, že od samého začátku příběhu jsem byla napjatá jako struna.

Přemýšlela jsem o tom, kdy se konečně stane něco co zato bude stát? Nebo o tom, kdy konečně skončí novinové výstřižky s poznámkami Sarina otce. V mnoha chvílích mě informace které jsem se dozvěděla zděsili, naštvali nebo i ohromili.

Ale musím říct, žekdyž se začalo dít něco zajímavého tak to opravdu stalo zato. Jo kniha má své chyby i nedostatky ale to je tím, že každému vyhovuje něco jiného. Mě se opravdu líbila a její čtení mě pohltilo a byla jsem schopná s ní strávit celé hodiny a pak ji odložit pryč jak jsem se bála číst dál.

Pocity: vzrušení, strach, bolest, vztek,smutek

Doporučení: Jestli příběh který mě úplně spoutal doporučuji? No rozhodně ano jelikož ten kdo si ho nepřečte musí být blázen. Opravdu doporučuji.

Hodnocení: 10/10

Recenze realityKde žijí příběhy. Začni objevovat