❤Valentýnské prokletí❤

2 0 0
                                    

Autor: Jodi McAlisterová

Žánr: romance,magie

Počet stran: 340

Nakladatelství: Fragment

Věková kategorie: 14 let

Anotace:

Perla Linfordová se narodila na Valentýna. A není u nich ve škole sama. Jsou čtyři a každý z nich dokáže dělat velmi zvláštní věci. Když po jednom z nich začnou jít bytosti, o kterých zatím četla jen v knížkách, začne Perla zjišťovat proč. A to za pomoci Fina Blacka-kluka, kterého zná od dětství a celou tu dlouho dobu ho nemůže vystát. Pokud chce ale zachránit sebe a své spolužáky, bude muset hodit nesnášenlivost za hlavu. Jen společně s Finem má proti temným silám alespoň nějakou šanci...

Recenze:
Kniha mě zaujala a první pohled. Opravdu. Překrásně zpracovaná obálka a hlavně zajímavě a uhrančivě sepsaná anotace umí zázraky. Sice jsem po dočtení  příběhu zjistila, že zvláštní schopnosti má jenom Fin a ne všichni ti co se na Valentýna narodili. Ale jinak byl příběh opravdu jedinečný. Myslím, že jsem ještě nečetla příběh ve kterém bych se setkala s tak velkým množstvým zla a urpenení což ale vůbec nevadí.
Taky mě uchvátilo , že si autorka tradičně nevybrala elfy,draky,skřety a jiné více známe nadpřirozené bytosti ale použila ty opravdu zlé ale ne tolik známé. Třeba kelpie, slyšela jsem o ní ale ani na okamžik mě nanapadlo, že by jí tam autorka snad dala.
Ale teď k negativám příběhu. Trochu mě málo neustálé a nijak neozmačené přeskakování v ději. Chápu sice,že se autorce nechtělo psát zdlouhavé a nudné části ale někde bych je brala...a třeba by ani nebyli nudné. A ještě jeden drobný detail jak přepisuju anotace tak mi došlo, že v anotaci je Fin Black ale po celou dobu v příběhu je to Blackline. Možná je to chyba překladatele nebo se přepsal a sama autorka to už asi nezjistíme.

Pocity: vzrušení,dojetí, vztek, poznání,netrpělivost,

Doporučení: Doporučuji všem milovníkům romantiky, zla a pohádek jelikož toho je tento příběh plný.

Hodnocení: 9,5/10

Recenze realityKde žijí příběhy. Začni objevovat