Přiznání

5 0 0
                                    

Přišel ten den. Den kdy jsem měla jít s klukem co se mi tak dlouho líbí ven. Bylo hezky vzala jsem si kraťasy a bílí top. Šla jsem se umýt. Připravila jsem si boty a šla jsem se najíst. "Cink". Zpráva od Codyho: v 9 budu u parku čekat s Molly těším se. Odepsala jsem že teda dobře, že se taky těším a jedla jsem. Čím víc se blížil čas odchodu svíral se mi žaludek čím dál víc. Bylo půl deváté vzala jsem Skauta do popruhů a šli jsme. Už zdali jsem viděla Codyho jak mě vyhlíží. Byla jsem ruda jak rajče ale byla jsem připravena svést to na teplo. "Ahoj tak jsi přišla, máš opravdu krásného pejska". Řekl a já odpověděla. " Děkuji ty taky, Molly je opravdu rozkošná. Jak je stará"? Zeptala jsem se. " 2 a půl měsíce a Skaut"? Odpověděla jsem že je úplně stejně starý. Šli jsme parkem směrem ke pláži. Byli jsme u sebe tak blízko že by jsme se mohli dotýkat rukama. Po cestě jsme se stavili na zmrzlinu. Já jakož prvotřídní mamlas jsem si hned ušpinila svůj bílí top. Cody vzal ubrousek a utřel mi to a usmál se na mě. Psy celou dobu ani nevěděli kde jsou pořád si hráli. Došli jsme na pláž kde jsme si sedli na molo. Psy jsme pustili, aby mohli jít do vody. Cody si sedl děsně vedle mě. Podíval se na mi přímo do očí a řekl. " Dnes ti to opravdu sluší. Víš už dlouho se mi líbíš ale nevěděl jsem jak ti to říct, ani jak tě pozvat ven aby to nebylo divné, tak jsem využil příležitosti a pozval tě na venčení psů. Jenže jsem vlastně celou dobu plánoval udělat tohle". Řekl a já naprosto ztuhla nechtělo se mi tomu věřit. Kluk co se mi líbí mě má rád? Jenže jak to dořekl začal se ke mě naklánět. O můj bože on mi chce dát pusu. Nevěděla jsem co dělat. Moc jsem to chtěla udělat ale strach byl silnější. Jen jsem seděla a nic jsem nedělala. On ale pokračoval, dál se ke mě přibližoval a když viděl že jsem ztuhla znejistil a dal mi pusu jen na čelo a zrudl možná víc než já. Strašně jsem si vyčítala že jsem nic neudělala, tak jsem mu alespoň taky řekla co cítím. Pak už jsme oba jen seděli na kraji mola a koukali se na psy jak si hrají. Když jsme vstávali k odchodu chytl mě za ruku a držel mě celou cestu domů. Doprovodil mě až před náš dům. "Hele tak mě napadlo, nešla by jsi se mnou na ten prázdninový ples"? Řekl a strašně mile se usmál. " Ano ráda s tebou půjdu ". Řekla jsem a obejmula ho. On mi to oplatil. Pak jsme se rozloučili a já šla se Skautem domů. Po příchodu domů jsem se šla normálně najíst a prostě dělala jsem vše jako normálně. Ale večer po dlouhé teplé vaně jsem vše zavolala Heyle, která z toho byla nadšená. Když jsem si lehla do postele koukla jsem na zprávy. Byla tam zpráva od Codyho: dnes jsem si to moc užil moc děkuji za krásný den, PS něco mi dlužíš. Zrudla jsem zas a znova jako vždy. Napsala jsem mu že jsem si to s ním taky moc užila a že už jdu spát, o tom dluhu jsem nic nepsala, to vyřeším až další den. Pak jsem usla.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Skaut příběh o neobyčejném dobrodružstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat