rumah ayam

27.4K 115 2
                                    

Kisah yang aku nak kongsikan ni mengisahkan bini boss aku nie yang melacurkan dirinya tanpa pengetahuan boss aku nie... Benda nie terjadi pada tahun lepas 2019... Aku nie dah berkerja dengan boss aku nie dh selama 3 tahun... Perkara nie terbongkar yang bini boss aku curang melacurkan dirinya pada tahun lepas... Ohh yaa... Boss aku nie namanya hakimi dan bekerja sendiri sebagai peniaga berumur 32 tahun... Manakala isterinya bernama nafieza berumur 32 tahun juga... Berkerja sebagai kerani bank... Aku panggil dia kak fieza ja... Mereka telah berkahwin selama 5 tahun.. Belum dikurniakan cahaya mata lagi...

Kak fieza nie orangnya cantik kurus sedap mata memandang memang citarasa akulah... Kadang² aku suka curi lihat body kak fieza masa aku tengah buat kerja dirumahnya kalau hari dia cuti.. Aku suka sangat tengok bentuk body dia yg memiliki tetek sederhana besar dan punggung yg tonggek sikit memang citarasa aku lah.. Kak fieza kalau dirumah... Selalunya free hair kadang² bertudung... Kalau dia free hair kira rezeki aku lah tu.. Dapat la aku tengok body dia yg solid tu tanpa tudung..

Aku nie berumur 28 tahun belum berkahwin dan belum mempunyai awek.. Di sebabkan aku belum mempunyai awek aku selalu lah melanggan pelacur di bandar aku yg selalunya aku pergi di tempat kawan aku cina yg mempunyai pusat pelacuran tersembunyi dari pengetahuan penguatkuasa.. Aku dengan kawan aku cina nie memang rapat.. Selalunya ada pelacur baru dia akan inform dekat aku... Duit gaji aku selalunya habis dekat aku langgan pelacur ja...

Masa tu aku ingat lagi... Hari tu khamis.. Aku cuti hari tu.. Aku nie cuti x tentu biasa la orang berniaga.. Sebab boss aku nie ramai pekerja.. Aku nie berniaga pasar malam dengan boss aku bersama kawan² yang lain.. Hari tu jatuh cuti hari aku... Boss aku nie berniaga bersama dengan kawan aku yg lain... Tengah aku lepak di rumah bermain handfon ada mesej masok dari kawan cina aku nie yg menawarkan khidmat pelacur katanya ada pelacur baru masok sudah 2 minggu tapi dia lupa nk inform dekat aku... Katanya pelacur baru nie seorang melayu sangat cantik.. Aku pon apa lagi dengar pelacur melayu terus ambil kunci motor terus pergi ke tempat pelacuran kawan aku nie... Aku nie kalau pelacur asing kurang berminat.. Aku lebih bernafsu kalau pelacur melayu... Aku naik motor ke tempat kawan aku tu sebab senang cepat sampi malas nk hadap jem naik kereta nie.. Lagi pon tempat kawan aku tu dengan rumah aku tak jauh pon dalam 15 minit ja..

Tempat pelacuran kawan aku nie tersorok sedikit dari pengetahuan umum hanya orang yg kenal atau pernah pergi sahaja yg mengetahui tempat ini... Dalam 15 minit perjalanan akhirnya aku sampi ke tempat kawan aku nie... Aku sampi terus aku park motor aku di belakang bangunan sebab tak mau di hidu oleh penguatkuasa... Masa aku park motor aku tu... Aku tak perasan lagi... Bila aku buka helmet baru aku perasan sesuatu... Aku perasan satu kenderaan yg pernah aku lihat.. Tak syak lagi nie kenderaan kak fieza kereta bmw warna kuning five series hasil pemberian boss aku hakimi... Hati aku berdegub kencang memikirkan kenapa kereta kak fieza ada dekat tempat kawan aku nie.. Hari nie kan kak fieza bekerja macam mna kereta kak fieza boleh ada dekat sini... Adakah pelacur baru yg dikatakan kawan cina aku tu adalah kak fieza.. Aku terus jadi bersemangat mimikirkan kalau pelacur melayu baru tu kak fieza.. Sebab dah lama aku geram kan body kak fieza..

Dengan bersemangat aku menaiki tangga tempat kawan aku... Sampi ja di depan pintu dengan perlahan aku menolak pintu.. Aku tak mau mengejut semua orang di dalam tu.. Lagi pon aku tak mau kak fieza nampak aku datang.. Aku menjengah sedikit ke pintu dan aku melihat kak fieza tiada di situ... Hanya yg ada kawan cina aku tu duduk di kaunter dan beberapa pelacur asing yg mengancam dengan berpakain seksi...aku tak berminat dengan pelacur asing hari nie kerana matlamat aku adalah pelacur melayu baru yg dikata kan kawan cina aku tu... Kawan cina aku tu mempelawa aku masok kedalam.. Aku pon berjalan masok kedalam dan aku duduk di sebelahnya yg di sebelahnya ada di sediakan sebuah kerusi kosyen khas untuk kawan² yg terdekat sahaja yg boleh duduk disebelahnya di kaunter.. Di kaunter ada disediakan sebuah laptop untuk kegunaannya untuk melihat cctv yg dipasang di sekitar tempat pelacurannya untuk tujuan pemantauan jikalau ada pihak berkuasa datang menyerbu pusat pelacuran untuk memudahkan beliau dan pelacurnya melarikan diri...

Tempat nie disediakan 5 bilik untuk tujuan pelacuran yg kesemua bilik ini memliliki cctv tanpa pengetahuan pelanggan dan pelacur sendiri... Cctv nie tersorok sebab tu pelanggan dan pelacur tidak menyedari yg setiap bilik memiliki cctv... Aku pon menanyakan di mana pelacur melayu baru yg dikatakan kawan cina aku tu...kerana dari tadi aku masok tak nampak pon pelacur melayu tu yg ada cuma 5 orang pelacur asing yg tidak menarik minat ku hari tu... Aku nak memastikan adakah pelacur melayu tu kak fieza.. Kawan aku pon mengeluarkan handfon nya dan menunjukkan sebuah gambar kepada aku seorang perempuan melayu bertudung berbaju kurung... Tak salah lagi perempuan melayu bertudung tu adalah kak fieza... Hatiku melonjak keriangan kerana akhirnya dapat jugak aku merasa tubuh badan kak fieza yg aku geram melihat selama ini... Aku memberitahu kawan cina aku bahawa aku kenal perempuan melayu nie... Aku beritahu perempuan melayu nie adalah bini boss aku... Kawan aku terkejut dengan pemberitahuan aku nie.. Aku melihat mukanya sedikit risau dan gelisah... Takut aku akan marah atau memukulnya kerana mengambil bini boss aku sebagai pelacurnya... Aku katakan padanya jangan risau.. Aku pon lama dah geramkan body bini boss aku nie... Aku ucapkan terima kasih padanya
Kerana mengambil bini boss aku nie menjadi pelacurnya kerana aku berpeluang merasa tubuh badan kak fieza yg aku geramkan selama nie... Aku bertanya pada kawan aku mana kak fieza berada sekarang. Kawan aku beritahu yg kak fieza sekarang sedang melayan customer nya yg kedua hari nie...

Bersambung......

bini boss aku kak nafiezaWhere stories live. Discover now