Nafsu aku tiba² melonjak kerana mendengar customer kak fieza adalah yg kedua hari nie... Dan aku di beritahu bahawa customer yg dilayani sekarang adalah seorang india yg berumur dalam lingkungan 40 an... Lagi sekali nafsu aku melonjak bila mendengar kak fieza sedang melayan seorang india... Kerana aku tak pernah melihat seorang melayu dikongkek lelaki india...
Aku meminta kawan aku membuka laptopnya untuk melihat kak fieza melayan lelaki india tu.. Kawan aku pon membuka laptopnya untuk menunjukkan kepada ku adegan sex kak fieza dengan lelaki india tu... Hanya orang yg tertentu atau rapat saja yg boleh melihat cctv di laptop kawan ku... Masa aku lihat kak fieza dan lelaki india tu baru keluar dari bilik mandi.. Lelaki india tu hanya bertuala dan kak fieza pon sama bertuala kemban dari atas dada hingga ke pehanya... Keras kote aku melihat dada dan peha kak fieza yg putih melepak selama ini aku hanya mampu lihat dari sebalik pakaiannya yg dia pakai sahaja... Hari nie aku berpeluang melihat kak fieza bogel dan ditutuh oleh lelaki india... Setiap customer harus mandi dahulu dengan pelacur untuk memastikan customer bersih dan wangi sebelum melakukan sex... Kerana ia adalah termasuk di dalam package yg ditawarkan pusat pelacuran...
Aku melihat lelaki india tu duduk di atas katil manakala kak fieza berada dihadapan cermin dan kak fieza mengambil sesuatu di dalam beg tangannya dan kak fieza mengeluarkan satu set alat mekap dan dia mula menyapukan sedikit mekap dan gincu berwarna merah.. Aku melihat kak fieza sangat cantik dalam keadaan separuh bogel dan membuatkan kote aku tersangat keras... Siap mekap aku melihat kak fieza mengeluarkan sesuatu didalam beg kertas yg berada di sebelah beg tangannya.. Aku melihat barang yg kak fieza keluarkan macam sejenis stoking.. Dan tak salah lagi memang stocking lalu kak fieza mula memakaikan stocking tersebut di kakinya... Stocking yg kak fieza pakai nie jenis fishnet stocking berwarna merah.. tak salah aku kerana ia panjang hingga ke peha.. Keras kote aku melihat kak fieza dalam keadaan bertuala di sarungkan pula fishnet stocking kerana aku melihat kak fieza macam seorang pelacur professional macam di luar negara...
Tak cukup dengan fishnet stocking... Kak fieza mengeluarkan lagi sesuatu di dalam beg kertas yg di bawanya lalu aku melihat sehelai kain tudung jenis shawl warna merah dan kak fieza membalut di kepalanya... Siap kak fieza memakai tudung shawl warna merah macam bintang pornstar aku lihat... Geram aku melihat kak fieza ketika itu rasa macam nak saja aku masok kedalam bilik lelaki india tu...siap bermekap dan memakai tudung kak fieza menghampiri lelaki india tersebut dan duduk di sebelah lelaki india tersebut di atas katil... Kak fieza mula membelai dada lelaki india tersebut yg dipenuhi bulu dada... Dari dada tangan kak fieza mula turun ke pinggang lalu berhenti di kote lelaki india tersebut.. Walaupon lelaki india masih memakai kain tuala.. Kak fieza mula meramas kote india tersebut dari luar...
Kak fieza mula meleraikan ikatan kain tuala yg dipakai india tersebut maka terpacul kote india dihadapan kak fieza menyebabkan dia terkejut kerana saiz kote india tersebut yg besar mungkin saiznya dalam lingkungan panjangnya dalam 10 inci... Mungkin pertama kali kak fieza melihat saiz kote yg bergini besar menyebabkan dia terkejut... Kak fieza mula membelai kote india tersebut lalu kote india tu mula mengeras dan panjang... Sambil tangan kak fieza membelai kote india tersebut mulutnya mula mencium kawasan dada india dan lidahnya menjilat kawasan tetek india tersebut yg dipenuhi bulu²... Lelaki india tersebut aku nampak menikmati jilatan diteteknya dan belaian tangan dikotenya yg dilalukan kak fieza... Tangan lelaki india tu mula memainkan peranan nya dia mengusap ngusap tubuh badan kak fieza yg masih di baluti kain tuala di badannya... Dari mula mengusap di badannya.. Tangan india tersebut mula mencari punca ikatan balutan kain tuala di badan kak fieza lalu dia menjumpainya dan india tersebut menarik simpulan kain tuala maka terlondeh kain tuala yg di pakai kak fieza menampak kan tubuh badan kak fieza yg mengiurkan... Sekarang kak fieza dalam keadaan bogel sepenuhnya cuma yg ada tudung shawl di kepalanya dan fishnet stocking... Pertama kali aku melihat tubuh telanjang kak fieza yg aku idamkan selama nie... Akhirnya hari nie aku melihat kesemuanya tubuh bogel kak fieza..
YOU ARE READING
bini boss aku kak nafieza
Roman d'amourmengisahkan kisah bini boss aku yang melacurkan diri tanpa pengetahuan suaminya untuk berhidup mewah...