jmenuji se Anita, přátelé mi skráceně říkají An. Mám 19 let a mám dceru která má čtyři měsíce. Jmenuje se Eliška. Přítele nemám a Eliška nemá otce. Proč? opustil nás. Prej si nenechá kazit život nějakým miminem. Lépe řečeno, zachoval se jako ubožák.Momentálně jsem na Mateřské.
Moji rodiče mě a mou sestru Sáru bohužel opustili před dvoumi roky, měli autonehodu a ani jeden to nepřežil.
Mám černé vlasy stejně jako Sára
S mojí sestrou jsme si velice podobné...Teda spíše v chování,barvě vlasů,stylu oblékání, hudbu jak v čem.
je léto a právě jdu s Eliškou která je v kočárku a sárou parkem. Jsme na procházce a musím nechat že Sára a Eliška se mají velice rády
Kočárek tlačí Sára protože ta přímo zbožňuje miminka. Nemůžu říct že já ne, díky té mé malé princezně mám nějakou zodpovědnost a jsem matkou.
"nechceš se stavit do obchodu?" koukla Sára téma jejíma očkama. Sára je و rok mladší než já.
"koupíme nový oblečení?" řekla jsem s úsměvem.
"to známe na ano?" křikla
"Joo prosím tě" zasmála jsem se její radosti
tentokrát jsem si kočárek převzala já a mířili jsme si to k H&M
<><><><><><><><><><><><><><><><>
právě teď jsme po nákupech a čekáme na naší objednávku. Sára měla hlad jako vždycky a prostě jsme na to jídlo museli.
číšník nám donesl jídlo a my poděkovali
"ségra?"
"copak?" usmála jsem se na Saru
"co by si dělala kdybych ti právě teď řekla že mám kluka?" koukla na mě nervózně...konečně jsme se dočkala! mám takovou radost....ale nejdřív si z ní trošičku vystřelím...
"děláš si prdel?!" tvářila jsem se naštvaně a snažila se tolik nekřičet.
"vadí to?" koukla nervózně...jasne že neee já jsme radaaa, malá bude mít strejdu
"bože ségra neee nevadíi, konečně jsem se dočkala" usmála jsem se
"musíš mě s ním seznámit co nejdřív to půjde" usmála jsem se
"máš zítra čas?" usmála se
"jasně"
"tak přijď a poznáš"
"to beru" zasmála jsem se a pohladila malou která byla v kočárku
<><><><><><><><><><><><><><><>
už jsme doma a Eliška spinká, Sára je u sebe doma a já právě žehlím prádlo.
Mám dožehleno a slyším malou Elišku jak plaká tak jsem si ji vyndala z postýlky a uspala ji.... po cca 15 minutách uspávání Eliška usla a já ji položila zpátky do postýlky a šla si lehnout do ložnice... bylo něco kolem desáté hodiny večer a tak jsem se rozhodla jít spát.....
ahoooj!❤️ Snad se ti líbí první část příběhu 🔥💫 tento příběh bude o Tonym 🐝🦟