sestřičkooo

309 28 3
                                    

probudila jsem se, s rukou obmotanou kolem mého pasu. Ani nevím kolik je. Jenom vím že mi brečí dítě který teďka půjdu utišit. Odcházím z ložnice do dětského pokoje a beru si do náruče Elišku které došlo mlíčko a má hlad. Super, někdy mám vážně nálady totálně na píču. S malou kterou chovám v jedné ruce (chápeme) vydávám do kuchyně kde rožnu led pásky (taky chápeme? ne? okay Tady)

(kamooo, jak to popsat. Prostě pod vrchníma skříňkama jsou takový led pásky 😂) 
Rozsvítila jsem led pásky a začala jednou rukou připravovat mléko pro malou kterou jsem držela v druhé ruce. Tony stále spí,doufám. Když mám ohřáté mléko, jdu s Eliškou do obýváku kde si sednu na sedačku a Elišku stále držím jednou rukou. Krmím ji a najednou se rozsvítí v chodbě. Řeknu vám, že jsem se lekla. Kdo by ne když je něco kolem půl čtvrté. Asi. Nevím kolik je přesně. Z chodby se vynořil Tony.

"proč nespíš?" zasměju se tomu jak je rozespalej.

"protože nehajáš semnou" sedá si vedle mě na gauč a hlásí Elišku po ručičce

"juj" usmála jsem se
................

Je šest ráno a já nespím. Jsem v ložnici a mezi mnou a Tonym leží Eliška. Tony taky nespí, oba dva jsme otočení čelem k sobě a pozorujeme Elišku která Spinká.

"to je strašně hezkyyy" usmívá se od ucha k uchu

"co je hezky?" zasměju se

"no přece vy dvě" usmívá se dál

"víš že ty taky?" usměju se

"o tom nic nevím hele" pohladí mě po tváři

"fakt? tak teď to víš" usměju se.

💫 𝐼𝒩 𝐿𝒪𝒱𝐸? 💫 [ TONY ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat