Kolejny rok studiów na uniwersytecie w Seulu. Kolejny rok z tymi przygłupami z mojej klasy. No nic... Chyba pora się ogarnąć..
Ubrałam się w to:
Myślę ze jak na początek roku wyglądam dobrze.
Bym zapomniała!Nazywam się T/I (twoje imię) i mam 20 lat. Ten rok jest moim drugim rokiem na studiach. Studiuję weterynarię i myślę ze nawet dobrze będę się w tym zawodzie sprawować. Zwierzeta od najmłodszych lat są moją pasją i pragnę im pomagać w jakikolwiek możliwy sposób. Weterynarz jest najlepszym zawodem do pomocy naszym milusińskim ❤.
Dobra, wracając do teraźniejszości... Zostały mi jedynie włosy do ułożenia i lekki makijaż. Włosy zostawilam rozpuszczone, a makijaż zrobiłam naprawdę delikatny, niemalże go nie widać. Nie chce z poczatku roku przesadzac i komuś podpasc.
10:00
Dotarłam na miejsce. Wszystkie klasy stały na ogromnym boisku, w tym również ja. O 10:00 zaczynało się rozpoczęcie, wiec zdążyłam w sam raz. Niestety na boisku wpadłam na jakiegoś faceta ubranego w białą koszulkę wciągniętą w czarne dziurawe spodnie z łańcuchami. Miał na sobie również skórzaną kurtkę.Popatrzył na mnie chamskim wzrokiem, po czym powiedział:
???: Uważaj jak Chodzisz, bo następnym razem nie ręczę za siebie.
Ja: No przepraszam że stoisz akurat na środku przejścia!
???: Heh- zaśmiał się - będę stał gdzie będzie mi sie podobało. - powiedział puszczając mi oczko.
Ja: Będę chodziła którą drogą będę chciała. - powiedziałam odchodząc, ale niestety zostałam zatrzymana przez tego samego chłopaka
???: Uważaj maleńka z kim zadzierasz, bo zapewniam cię, że jeśli jeszcze raz mi odpyskujesz to inaczej sobie pogadamy.
Ja:Pff
Wyrwałam się z uścisku i odeszlam.
(Myśli zapisywane pochyłą czcionką 😉)Co on sobie myśli... Kretyn uważa się za nie wiadomo kogo... Mam nadzieje ze więcej nie będę musiała oglądać tego chorego typa..
11:30
Po rozpoczęciu przyszła kolej na zapoznanie się ze swoja klasą oraz salą, w której będą odbywały się lekcje wychowawcze.
Pp ( Pan Profesor): Witam wszystkich tu zebranych. Jak juz wiecie z wiekszoscia tej klasy zdążyłem się juz poznać, lecz mamy kilku nowych uczniów i mam nadzieje że potraktujecie ich z takim samym szacunkiem, jak oni was. Zapraszam nowe osoby do klasy.
Profesor otwierając Drzwi wpuścił jednocześnie trzech nowych chłopaków.... W tym po zmianie ubrań również JEGO!!!
---------------------------------------------------------
Hejka!
Nie mam pojęcia czy ktoś to czyta ale tak na wszelki wypadek.... Rozdziały będą pojawiać się póki co maksymalnie co drugi dzień. Ten rozdział jest takim wstępem do historii w którym T/I poznaje dopiero naszego Bad Boya. W innych rozdziałach zapewniam że będzie ciekawiej 😊ZAPRASZAM DO OPOWIEŚCI
CZYTASZ
BAD BOY || KIM NAMJOON (18+)
RomanceSzkolny Bad Boy mający gdzieś cudze uczucia i szacunek, lecz czy zmieni się dla kobiety którą pokocha? Co ona takiego w sobie ma, czego nie mają inne? ZAPRASZAM DO CZYTANIA • Zawiera sceny 18+ • Wulgaryzmy i wyzwiska ❗ BTS NIE ISTNIEJE ❗ (Wiek zmi...