2

80 1 0
                                    

Critical. Povedal že nemohol odpisovať na správy pretože akurát si to rozdával zo starou spolužiačkou ktorá sa mu predtým smiala že chce robiť rap. Ale povedal že to bolo len na jeden krát že ju len chcel ošukať a opustiť.
Tak som sa ho spýtal že či už môže prísť do štúdia a odpovedal mi že tak za hodinku som tam tak som súhlasil a zložil telefonát.

Marči ďalej pustil beat a nahrávali sme ďalej.

Pohľad Criticala:

Jaaaaaaj ako som si dobre zašukal. No takže teraz sa jej musím zbaviť a musím ísť za Zumom do štúdia nech nahráme nové tracky. Ale ako sa jej zbaviť ? Už viem poviem že musím ísť na masáž na ktorú som objednaný a pôjdem do štúdia a vymažem si jej kontakty aby mi už nepísala.

Ježiš to už je 16:00. Prepáč Vanesa ale ja už musím ísť som objednaný na masáž a o 16:45 tam mám byť. Aha tak dobre a kedy prídeš spýtala sa Vanesa.

Fuuuh neviem lebo potom mám ešte ísť na nákup a volal má jeden kamarát na panáka.
Dobré tak večer ťa čakám odpovedala Vanesa a zakričala mi ahoj. Zakričal som aj ja a zabuchol som dvere.

Konečne som sa jej zbavil.
Naštartoval som Mercedes a šiel som do štúdia zatiaľ čo som bol v aute tak som vymýšľal refrén na track z môjho albumu.

Čau, konečne si prišiel povedal Zuma a Marči.
Nestihol som sa ani odzdraviť a Zuma sa ma začal vypytovať že čo za spolužiačku som šukal.

"No vieš bola to Vanesa..."
Čo? Ty si ju dal dole? spýtal sa ma Zuma. "Áno dal som ju dole prečo si tak zaskočený ?"

Milion+ StoryWhere stories live. Discover now