3

82 1 0
                                    

No vieš keď sme chodili na základnú školu do 8 ročníka tak som do nej bol zamilovaný. Ešte stále je tak sexi ? Spýtal sa má Zuma.

"Áno je strašné sexi a ten jej zadok je chodiaca nádhera."

Tak to už len aby som ju dal dole ja povedal Zuma a zasmial sa.

Zrazu sa ozval Marči "ešte dlho budem čakať kým začneme nahrávať ?" a mierne sa pousmial.

Zo Zumom sme sa trocha zasmiali a šli sme nahrávať.

Pohľad Zumy:

"Ja nechápem ako sa Critical mohol vyspať z Vanesou?
Keď sa on vyspal z Vanesou tak ja sa vyspím z Barborou tá je ešte krajšia než Vanesa a k tomu ona má podporovala v rape nie ako Vanesa."

Nahrali sme tracky Blesky ako Pikachu, King & Queen a ešte som nahral sloku na Criticalov album. Marci potom išiel za Emou, a už keď odchádzal aj Critical tak som ho zastavil a povedal mu:

"Počuj nechceš zostať z Vanesou ?"
"No ja som nad tým rozmýšľal že či to z ňou neskúsim." povedal Critical.
"Tá šak to skús nič za to nedáš a keď sa to z ňou nebude dať vydržať tak ju opustíš."
"Dobré" súhlasil Critical a odišiel za Vanesou.

Akonáhle Critical odišiel tak som si ľahol na gauč a napísal som Barbore že či sa nechce stretnúť po 8 rokoch.

(Vysvetlenie: B-Barbora)
Z-Zuma

Začiatok konverzácie:

Z- Ahoj nemohli by sme sa stretnúť? Vieš dlho sme sa nevideli tak že či sa nechceš stretnuť.

B- Ahoj rada sa s tebou stretnem. Ale neviem kde bývaš?

Z- V Brne a ty ?

B- Ty si sa nasťahoval do Brna? Tak to je super pretože ja som šla bývať do Zlína z priateľom ale pred mesiacom a pol sme sa rozišlitak teraz bývam u mojej kamarátky.

Z- To fakt? Oh tak to mi je ľúto. Ale to že bývaš v Zlíne je dobré lebo aspoň to nieje tak ďaleko.

B- Nechaj tak itak to bol kreten, chcel iba sex a keď som mu nedala tak ma začal biť. Už o ňom nechcem počuť.

Z- Ou tak to som nevedel prepáč.

B- Nevadí, neviedol si o tom 😊.

Z- Ok, tak mala by si čas zajtra o 19:00 ?

B- Áno kľudne prídem ale musíš mi dať adresu.

Z- Dobré zajtra ti ešte zavolam, dobrú noc...

B- Dobrú noc 🌃.

Koniec konverzácie.

Hneď ako som dopísal z Barborou tak som zavolal Criticalovi.

"Čau brácho neuveríš s kým si to zajtra rozdám ?"
"Čo blbneš veď je 2:34 ráno ja chcem spať." Odpovedal Critical
"Stretnem sa z Barborou..."
"Čo? Ako? Ona je v Česku ?" Spýtal sa Critical.
"Áno a k tomu žije v Zlíne a nemá priateľa."
"Čo to není náhoda že ste sa nasťahovali tak blízko keď ste neboli spolu v kontakte 8 rokov a obidvaja ste bývali na Slovensku." Povedal Critical
"Ale tak vidíš, možno sme si súdení." (Zasmial som sa)
"Dobré viac porozprávame zajtra čau." Povedal Critical a zložil telefón.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Milion+ StoryWhere stories live. Discover now