Україна та Канада зустрічались вже цілий місяць,і Україна повідомила Канаді про те що в них буде дитина.Він дуже зрадів.Він носив її на руках,готував,прибирав,та робив усю роботу за українку.А ще через місяць вони повідомили цю новину батькам.Які раділи і казали,що вже скоро стануть бабусями та дідусями.Але не завжди все так добре.На 8 місяці вагітності Україна захворіла.Їй було дуже погано,але вона все ж одужала.(Через 1 місяць)І ось одного дня Україна і Канада були вдома.Канада приготував сніданок для своєї українки та пішов розбудити Україну,але почув крик.Він забіг у кімнату українки і побачив що вона починає народжувати.Він взяв її на руки і бігом побіг до машини.Він акуратно поклав її в машину та повіз її до пологового будинку.У пологовому будинку він сидів та чекав але він був не один.З ним були Франція,Британія,Союз,Білорусь,Казахстан,Росія та США(Який доречі на 1 місяці вагітності від Росії.)Україна дуже голосно кричала,та зірвала голос.Та вже через декілька хвилин на світ з'явилось дуже гарне немовля.А знесилена Україна потрапила до царства Морфея.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Як тільки я виклала минулу частину у мене з'явилась фантазія і я почала писати.І ось,що вийшло.Доречі в мене є до вас питання.Чи писати мені сцену
18+?
205 слів...🙃😊