~Зимовий ранок~

100 3 0
                                    

Ранок.Холодний зимовий ранок.Сонце встало з-за гори та ясно світить своїми променями.Наша героїня вже прокинулась та пішла готувати сніданок.Україна вирішила приготувати для тата,братів і сестри яєшню та сосиски.Сама вона їсти не хотіла.І ось через пів години яєшня та сосиски для всієї сім'ї готові,і українка пішла всіх будити.І вже через десять хвилин за столом вже сиділи сонні Союз,Білорусь,Казахстан та Росія.Смачного,сказала українка і пішла у свою кімнату.Вона задумалась про Канаду.Вона його дуже любила,але сказати про це не могла,боялась.А тим часом всі уже поїли,і розійшлись по кімнатам.А Білорусь пішла до сестри.Українка настільки задумалась, що не помітила як зайшла сестра.
Білорусь:Сестро а чому ти така сумна?
Україна:А це ти Білко.Та я це, задумалась.
Білорусь:Про Канаду?
Україна:Так.Але звідки ти знаєш?
Білорусь:Та я вже давно побачила як ти на нього дивишся...Кохаєш його?
Україна:Т...так...
Українку перебив дзвінок у двері.СССР пішов відкрити,а там була сім'я Великої Британії.Проходьте сказав тато і впустив сім'ю до хати.Франція та Британія пішли з Союзом на кухню,США пішов до Росії а Канада до України.Я мабуть піду сказала Білорусь і пішла до Казахстана.
Канада вже давно любить Україну і сьогодні він зізнається у цьму...
………………………………………………………
Усім привіт.це моя перша історія на українській мові.І у мене є до вас декілька запитань.Чи писати цю історію далі?Та робити мені ще історії на українській мові?Сподіваюсь вам сподобалось.
223 слова

Я теж кохаю тебе КанадаWhere stories live. Discover now