"Hadi gidiyoruz Emir, burda işimiz bitti"
"Geliyorum baba"
Dedim ve cesete baktım son kez. Hiç bir zaman kendi yolumu ben seçmedim hep babamın yolundan gittim ve sonsuza kadar öyle olacak. Annemi ben küçükken kaybetmişiz. Alacak verecek davası yüzünden öldürmüşler. Benim babam kanlı para ile beni büyüttü. Şuan sahip olduğumuz tüm parayı illegal yollardan elde ettik. Bazen sahip olduğum şeyler için çok minettarım ama insan öldürme, tecavüz, şiddet girince işin içine huzur kalmıyor parada. Babam işi bıraktıktan sonra ben devralacakmışım. Küçüklüğümden beri beni hep şiddete yöneltti. Birine zarar vermem için bana zarar verdi. Çok iyi hatırlarım 7 yaşımdayken bir kediyi öldürmem için zorlamıştı yapmak istemediğimi söyleyince beni kemerle dövmüştü. Ben de daha fazla dayak yememek için kedinin kafasına taşla vurup öldürmüştüm. Sonra da aferin böyle ol hep demişti. Tam bir psikopat.
***
Arabaya bindik ve babamın adamlarının gelmesini bekliyorduk. Adamlar bedeni gömüp geldiler. Biz de yola koyulduk.
***
Eve girdiğimizde çok yorgundum hemen odama çıkmaya yönelmiştim ki
"Nereye gidiyorsun sana bir hediyem var."
"Hediye mi? Ne hediyesi?"
"Gel aşağıya. Girmene asla izin vermediğim odaya sokucam seni."
Çok heyecanlanmıştım çünkü kapıda şifre vardı ve 18 yıllık hayatımda bir kere bile girememiştim o odaya.
Aşağıya indik ve odanın önünde durduk.
"Bak evlat. Bir erkek ağzının tadını bilmeli umarım sende bana çekmişsindir."
Dedi ve kapıyı açtı. Kapıyı açınca gördüklerim karşısında şok oldum. Ortam kırmızıydı ve odada bir sürü iç çamaşırlı kadınlar vardı. O zaman anladım babamın burda ne haltlar yediğini.
"Burda tam 12 tane yabancı uyruklu arzunda kadın var. İstediğinle istediğin an beraber olabilirsin ama senden bir tanesini seçmeni istiyorum bu seçtiğinde anlayacağım zevkini."
Kadınlara baktım hiç biri ilgimi çekmiyordu. Belki babamın biraz da olsa anlayış göstereceğini düşündüm ama göstermeyecekti. Ama yapmak istemiyordum kadınlarında çok hevesli bir hali yoktu.
"Hadi çekinme hangisini istiyorsun söyle."
"Baba ben ilkimin daha özel bir kadın olmasını isterim. Mesela Türk olsa. Bu kadınların hiç biri güzel değil."
"Sende ne beğenmez şeysin. Bunlar da çok özel kadınlar mesela ben şu sarışınla akşam beraber olma niyetindeyim. Göğüsleri çok iştah açıcı."
Babama iğrenerek baktım. O sırada babamın en yakın koruması, aile dostumuz Tolga geldi. Tolga 20 yaşındaydı. Babasıda babama çalışmıştı ama babamı korurken ölmüştü. Canım babamda bir iyilik yapıp 3 yaşındaki Tolgayı kendi himayesine alıp. Annesine de tecavüz etmişti. Cidden iğreniyorum babamdan ve bu evdeki herkesten, sadece Tolgaya gerçek düşüncelerimi açtım, herkese somurturken Tolgaya güldüm. Tolga benim için çok özel.
"Oo Tolga gelmiş belki Tolganın zevki seninkinden güzeldir. Söyle bakalım Tolgacım sen olsan hangisini seçerdin. Çekinme söyle."