🇰🇷;
-Kardeşim... Türkiye seni Çin'le öpüştüğünü söyledi.
🇰🇵;
-Ne? BEN ÖYLE BİŞİ YAPMAM!
🇰🇷;
-Bunu Çin'e soralım.(Zeki şey)
🇰🇵;
-Tamam...Kuzey ve güney yola çıktılar. Güney nereye gidiceklerini bilmiyordu. O yüzden kuzey'i takip etti. Çin'e vardıklarında kuzey;
-ÇİN! TÜRKİYE BENİ SENLE ÖPÜŞÜRKEN GÖRMÜŞ! BU OLAYDA PARMAĞIN VAR MI??
Çin;
-Yok.
Ardından Japonya içeri dalarak;
-Merhaba çoçuklar! Aaaa kuzey'de burda ne güzel. Çin, neden Kuzey Kore'nin insan boyundaki anime bebeğini almak istedin?
Güney Kore;
-NEE? BEBEKLEMİ ÖPÜŞMÜŞ?!
Japonya;
-ÖPÜŞMÜŞ MÜ? IGYOUGJOGUKLJH
Güney Kore;
-GIHFKHGJOJGJKGUOOJG
Çin'in yüzü kızarmıştı. Ne diyeceğini bilemiyordu.
Kuzey Kore;
-BANA DOĞRULARI SÖYLE!
Çin üzgün bakışlarla;
-Bunu önceden Amerika istemişti. Siz sevgili olmadan önce dedi ki "onlar eğer sevgili oluşa ayır yoksa çok kötü şeyler olur" o yüzden yaptım.
Bunu duyan Kuzey Kore;
-Yürü Amerika'ya gidiyoruz. Sende geliyorsun.
Japonya;
-Ayyy bende geliyim.
Diyip dördü Amerika'ya doğru yola çıktılar. Evine vardıklarında Kuzey Kore. Öyle bir sinirle kapıyı çalmıştı ki Amerika endişeli gözlerle ona bakıyordu.
Amerika;
-N'oldu?
Kuzey Kore;
-Bunu sana sormalıyız. Ne yaptığını sanıyorsun?
Amerika;
-Ne?
Kuzey Kore olayları anlatır. Bunun üzerine Amerika kızarır. Sonra derin bir iç çekerek;
-Evet... Çin'e ben dedim... Ama sonra bunu yapmamasını gerektiğini söylemeyi unutmuştum... özür dilerim...(okuyucular şok Amerika özür diledi)
Bunları derken onların yüzüne bile bakamıyordu.
Kuzey Kore;
-Bunu Türkiye'ye söyle!
Bunun üzerine Amerika dahada kızarır.
Amerika;
-Benden nefret etmesini istemiyorum...
Kuzey Kore;
-AMERİKA!
Öyle bir bağırmıştı ki herkes şok olmuştu.
Amerika;
-peki...
Güney Kore;
-Türkiye şu an çoçuk parkında çoçuklarla oynuyordur. İnsan haliyle. (Evet ülkeler insanda dönüşüyor)
Çin;
-Kuzey o büyük ihtimalle erkek halindedir. Müslüman bir ülke olduğu için sen haline kız
bürün.
Kuzey Kore;
-Tamam...
Japonya;
-onun yerine Güney onu evine çağırsın.
Güney Kore;
-peki.
Güney Kore telefonu çıkartır ve Türkiye'yi arar.
Güney Kore;
-Alo? Türkiye!
Türkiye;
-Burdayım noldu?
Güney Kore;
-Napıyorsun?
Türkiye;
-Bazı çoçukları görmeye gitmiştim insan formumla.
Güney Kore;
-Tamam. Canım baklava çekti baklava alır mısın gelmişkende konuşuruz.
Türkiye gülümseyerek;
-Tamam. Ben baklava alıp gelicem.
Telefonu kapatırGüney Kore;
-oh iyi oldu canım baklava çekmişti.O sırada Türkiye
Baklava almak için yola çıkmıştı ve almıştı(ne bekliyordunuz??)
Türkiye Güney Kore'nin evine giderken Sovyetle karşılaşır. Sovyet onu görür görmez onun yanına gider.
USSR;
-Selam Türkiye...
Türkiye;
-AS.
USSR;
-O ne demek?
Türkiye;
-Selam türü işte.
Sovyet;
-Neyse. Sen... Kuzey Kore'den ayrılmışsın.
Türkiye;
-Evet biliyorum(koskaca ülkeye bu kadar atar ne be)
Sovyet;
-Neyse...
Türkiye;
-O zaman bay~
Sovyet;
-DUR! Sabahki olay için özür dilerim...
Türkiye;
-Tamam
Sovyet;
-Niye bu kadar soğuksun.
Türkiye;
-Sanane
Sovyet yavaşça Türkiye'ye yaklaşır ve çenesini tutarak ona bakar. Türkiye onu tek bir hamlede etkisiz hale getirebilirdi ama olayın nereye gideceğini merak ediyordu. Türkiye utanmış gibi ona bakıyordu ama utanmamıştı. Sadece ona yavşayanları üzmeyi seviyordu.(sanada yavşasalar sende üzülmesini isterdin yani ben isterim)
Sovyet;
-Utanınca daha da tatlı oluyorsun~
Bunun üzerine Türkiye daha çok utanmış gibi yaptı. Sovyet onu belinden kavradı dudağına o kadar yaklaştı ki aralarında 1cm vardı.
Sovyet;
-Seni çok seviyorum Türkiye. Benim olur musun?
Türkiye gülmemek için kendini zor tutuyordu. Tabi küçük bir detayı unuttunuz. Çin, Japonya,Güney Kore,kuzey Kore Amerika'nın evindelerdi. Onlar Güney'in evine doğru giderken Türkiye ve sovyet'i görmesin mi? Sovyet tam Türkiye'yi öpücekken kuzey yumruğu yapıştırdı.
Kuzey Kore;
-SEN KİMSİN BE KOMİNİST KÖPEK!
USSR;
-BEN SANA KORE SAVAŞINDA YARDIM ETTİM SEN NASIL BÖYLE KONUŞURSUN? AYRICA O SENİN DÜŞMANIN.
Kuzey Kore;
-O SENİN DE DÜŞMANIN AYRICA O NATO'DA. ONUNLA BİR OLAMAZSIN.
Amerika;
-DEFOL GİT BURDAN KOMİNİST KÖPEK! NATO ÜYESİNE TECAVÜZ HA? RUSYA BÜYÜK BİR CEZA ALICAK.
sovyet bunun üzerinde göz yaşları geldi ve koşarak gitti(tamam sovyet bir baba ama, o sonuç olarak Türkiye'den küçük yaş olarak)
Amerika;
-Niye sovyet'le o pozisyondaydın?
Türkiye;
-Ben bekar bir erkeğim. Değil mi?
Kuzey Kore Türkiye'ye sinir ve kıskançlık içinde bakıyordu.
Kuzey Kore;
-Neyse Amerika. Olayı anlat.
Amerika yüzü kızarmış bir halde olayları anlatır.
Türkiye;
-Yani... ÇİN BİR OYUNCAK ANİME BEBEĞİNİ Mİ ÖPTÜ? FIUGUOGJKGOJGOJGOJGOJGOJ
Çin;
-YETER!
Türkiye;
-Ah Tamam. Al bakalım Güney Baklavan.
Kuzey Kore utanmış bir şekilde Türkiye bakar ve;
-Beni affettin mi?ALIN BU SEFERDE BEN YARIDA KESTİM. NASILMIŞ YARIDA KESMEK HA? HA!! neyse. Arkadaşlar önceki bölümü okudum yazım yanlışı kaynıyordu düzeltip yolladım tekrardan. Kesmemin sebebi ise evet affediyorum dese sanki acilen final yapmaları olan çizgi filimler gibi saçma bir son olurdu. Neyse umarım beğenirsiniz bb.
691 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Aşk...
RandomTürkiye ve kuzey Kore'nin gerçekte arası iyi değil ama ben çok yakıştırıyorum. Umarım beğenirsiniz