10(son)

796 38 25
                                    

Uyarı;Evt arkadaşlar bazen çok yoğun olabiliyorum yukarıdaki resim gibi. Nlkjlkhlk. Beni bulana bir ara onun istediği shipi yazıcam ve arkadaşlar demişimdir, Beyza diye knkm var o sovyet hastası ve sovyet'i Yunanistan'la shipliyormuş jşkjlkhlk. Bende böyle kitap Yok yazayim dedim. Farklı şeyler yazmayı severim UwU. Ve yazacağım hikaye sima diğe bir arkadaşımın anısından alınmıştır UwU. Neyse iyi okumalar. Eğer yazım yanlışı yaparsam beni uyarın düzeltiyim ^^bu atada kitabı ya bu gün başlarım yada yarın.

Türkiye İzmir marşı ile uyandı(şu an İzmir marşı dinliyorum UwU). Kahvaltı hazırladı sonra kıyafetlerini giyip çantasını vestiyere koydu. Sonra Kürdistan, Suriye,kuzey Kıbrıs'ı uyandırdı. Herkes hazırlanıp kahvaltı yaptıktan sonra bisikletlerine binip okula gittiler. Okulda gezi olacaktı. Pikniğe gideceklermiş.

OKULDA(pikniğe gitmeden önceki dakikalar...)

Türkiye en öndeki ikili koltuğa oturdu. Oraya kuzey Kıbrıs/Azerbaycan/Suriye/Kürdistan/Doğu Azerbaycan'a tutmuştu (4'dünden biri işte) ama Japonya oraya Kuzey Kore'yi otutturdu. Türkiye ve Azerbaycan orda birbirine üzgün bir şekilde bakıyordu. Resmen her yer gri olmuş bide hüzünlü müzik çalıyordu. Hüzünlü müziği açan Ermenistan'dı haylinde gayet mutluydu. Türkiye Ermenistan'a bakış atar Ermenistan'da bunun üzerine müziği kapatır. Sonra yolla koyulurlar.

YARIM SAAT SONRA...

yarım saat olmuştu. Kuzey Kore'nin uykuya dalmıştı. Ve kafasını Türkiye'ye yaslıyordu. Bunun üzerine türkiye istemsizce güldü. Bunun üzerinde Japonya piç piç Türkiye'ye bakıyordu. Türkiye de Japonya'ya sert bir bakış atar. Ama japonya buna aldırış etmez. Türkiye de kafasını Kuzey Kore'nin kafasında baskı olmicak şekilde koyar.

PİKNİK ALANINDA...

Herkes Türkiye ve Kuzey Kore'ye bakıyordu. İkiside gözlerini açtığında etrafındakiler onalara dik dik sırtıklatını gördüler hem otobüsten indiler.

PİKNİKTE...

Ukrayna Kuzey Kore'ye Çiçek'ten tağaç takmaya çalışıyordu. Kuzey Kore'de ondan kaçmaya çalışıyordu. Türkiye ve Azerbaycan yürürken Kuzey Kore ona çarpar. Kuzey Kore Türkiye'den kısa olduğu için kafasını kaldırdı. Ukrayna bunu fırsat bilip Kuzey Kore'nin kafasına tağaç. Kuzey Kore bunun üzerine utanmış bir şekilde Türkiye'ye bakar. Türkiye bunun üzerinde Kuzey Kore'nin yanağını okşar ve onu öper. Bunun üzerine kuzey kore şaşkınlıkla Türkiye'ye bakar.
Güney Kore ve Japonya mutlu ama korkunç bir sesle;
-SEVGİĞĞLİĞ MİĞĞ OLDUNUĞĞZZĞĞ!?!?
Türkiye sevgili olmadıklarını hatırlar ve bunun üzerine utanır.
Türkiye;
-Özür dikerim...
Kuzey Kore parmaklarının üstüne çıkar ve Türkiye'yi öper
Kuzey Kore;
-Önemli değil.
İkiside birbirine sevgiyle sarılırlar.
Azerbaycan;
-Sevgilimisiniz yani şimdi?
Güney Kore;
-EVET!!!!
Azerbaycan;
-o zaman... NİKAH MEMURU BEN OLUCAM!!
Güney Kore ve Japonya;
-BİZDE ŞAHİT OLURUZ!!
Kürdistan;
-BENDE HALAY BAŞI OLUCAM.

herkes güler ve eğlenir Türkiye ve Kuzey Kore mutlu bir şekilde yaşarlar. 2 çoçukları olur ^^

Evet bu bölümde bok gibi oldu. ÜFFF! kesin takipten çıkacaksınız ama elimden bu kadar geldi😞 umarım çıkmazsınız. Sizi seviyorum.

Tuhaf Aşk...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin