Sanırım öldüm, evet evet kesinlikle öldüm ama hâla etrafımda ki koşuşturma seslerini duyuyordum. Birden yüzümde bir ıslaklık hissettim ve ölmediğimin farkına vardım. Gözlerimi zorla araladım ve ağzımı aralayıp "Ölmedim mi ben ya?" Dedim ve etrafımdaki insan topluluğunun farkına vardım . Aradan bir teyze bana cevap olarak " Yok kız bu sefer ölmedin ." Dedi ardından bir bağırtı duyuldu " Açılın benim oğlum doktor." Ve bunu söyleyen kişi dibim de bitti . " Ha öyle mi teyzeciğim bağırsaklarımı üşütmüşüm de bir ilaç yazı verinde kurtulayım." Diye yanıt verdim. Bunu dememle bir kahkaha tufanı koptu teyzede bir az bozuldu ama olsun.
Bana çarpan amca beni hastaneye götürmek istediğini söyledi başta nazlansamda kabul ettim.Oğlu doktor olan teyze de beni doktor Olan oğluna götürmek istedi.İstemediğimi söylediğimde ise çok ısrar etti ve sonunda kabul ettim . Hastaneye geldiğimiz de adının Hatice olduğunu öğrendiğim teyzenin oğlunun yanına gittik. Doktorun yanına gittiğimde tektim doktora görün hatice teyzenin oğluna olanları anlattım Yani annesinin açılan benim oğlum doktor diyerek girdiğini ."Haha haha Oğlunun doktor olduğunu demeden duramıyor ne yapsın kadın haha."
"Kadını Gururlandırıyorsun ne güzel senle övünmeyecekti neyle övünecek Şimdi altın günü yaptığı teyzelere seninle ilgili neler neler söylüyordur."Eve geldiğimde Saat 22:00' di direk banyoya girdim , banyodan çıkınca telefonumu elime aldım iş yerimden yani ofisimdeki iş arkadaşlarımdan baya bir mesaj vardı hepsi de bu gün neden ofise gelmediğimle ilgili sorulardı. Ofis gurubuna girip koşacaklar bu gün olanları ve merak edilecek hiç bir şeyim olmadığını yazdım .
Ben bir avukattım övünmek gibi olmasın baya bir tanımıyordum mesleki başarılarım sayesinde . Yarın ki olan davalarıma göz gezdirdikten sonra uyumak için yatağıma girdim.Daha kargalar bokunu yemeden alarmım ötmeye başladı. Ben öyle 10- 20 alarm kurupta uyanamayalar dan değilimdim maşallah hemen uyanırdım. Yatağımdan çıkıp rutin işleri , kahvaltıyı felan hallettikten sonra siyah diz altı bir elbise giyip evden çıktım.
İşte beni özel asistanım karşıladı ve geçmiş olsun dileklerini iletip dünkü aksattığım işlerden bahsetti." Tamam Özgü hepsini bu gün halletmeye çalışacağım . İlk davam saat kaçta ."
"12' de efendim."
" Tamamdır . Başka bir şey yoksa çıkabilirsin."
Bilgisayarımı açıp maillere baktım çoğu tehdit içerikliydi. Ben eğer müvekkilimin suçlu olduğunu düşünürsem onun davasına bakamayacağımı söylerim çok ısrar ederselerde onları dava sırasında savunmayacağımı aksine sizi suçlu olarak gördüğümü söyleceğimi söylerim ve böylelikle benden nefret edenler çoğalıyor.
Bü günkü tüm davalarım bitmişti bir yorgunluk kahvesini hak etmiştim . İki tane kahve yapıp hem iş arkadaşım hem de çocukluk arkadaşım olan Andaç'ın yanına gittim.
"Hellöğğ"
" Merhaba geç otur şuraya"
" Ee napıyorsun bakalıma¿"
" aynı öyle ."🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Merhabalar efendim uzun süre sonra tekrar Wattpaddeyim . Umarım hikayemi beğenirsiniz bu arada ana karakterimizin adını hiç söylememiş adı Anar.
İYİ GÜNLER
@aybelin0 hesabından. Geldim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK BULUTLARIN ARKASINDA
Teen FictionMutluyum huzurluyum. Peki ya gelecekte nasıl olacağım?