Dinner

118 5 0
                                    


Restaurant|7:00 PM|Dean Ambrose

Bayley Was Blindfolded as I Was Walking Her To Our Dinner. "Annnnd OPEN!" I Say as She Takes Her Blindfold off.

"Wow. How Can You Afford Coming Here?" Bayley Asks. "Seth Gave Me a Loan." Dean Says. "I Love it." Bayley says. "And Even Better. I Told Them If AJ Comes Here To Kick his ass." I Say. "Thanks." Bayley Hugs Me Tight.

"May I Take Your Order Sir?" The Waiter Says. "I'll Have a Steak." I Say. "I'll Take a Salad." Bayley Says.

As We Started Eating, We Joked, Laughed, Cried For about a Few Minutes But Then Calmed Down. It Was Amazing. 

"Hey Dean, Can I ask You Something?" Bayley asks. "Anything. What is It?" I ask. "Have You Done This Before?" She Asks. "No. This is My First Time. Why?" I Ask. "This was Wonderful. Thank You Dean." Bayley Smiles. "You're Welcome." I Say Before She Just Jumps & Smashes our Lips Together.

Restaurant|9:00 PM|Bayley Martinez

I Kissed Him. I Can't Believe I Kissed Him. I'm Scared. What If He Didn't Like It. Dean Kissed Me Back about a Minute Later. I Was So Happy I Kissed Him all Over His Face. "I Gotta Admit Something." I Said. "I Kinda Had a Bit of a Crush on You For The Past... 5 Years." I Admit. "Well, Better Late Than Never. I Love You Too Bayley." He Says. I Smile at Him The Entire Rest of The Night as We Went Home & Went To Sleep.

END OF CHAPTER

Always Here For YouWhere stories live. Discover now