.son.

1.5K 116 25
                                    

"Daha iyi misin?" başımı sallayıp omuzlarına gömüldüm iyice.

"Eğer iyiysen gidebiliriz burdan."

"İstemiyorum."diye mırıldandım.

"Jungkook.. Millet bize bakıyor."  Kafamı isteksizce kaldırıp Taehyung'a baktım. Ardından bize kaçamak bakışlar atan insanlara baktım. Gözlerimi devirip ayağa kalktım.

"Gidelim mi?" diye sorarken elini bana uzattı. Gülümseyip başımı salladım. Kemikli parmaklarının arasına onun yanında küçük kalan parmaklarımı yerleştirdim.

"Nereye gidiyoruz?"

"Nereye gitmek istersin bebeğim?" yanaklarım kızardı.

"Fark etmez." dedim omuz silkip. Beni oturduğum yerden kaldırıp peşinden sürükledi. Hızlı hareket ediyordu. 
Bende sessizce onu takip ediyordum. Sanki bir şey desem o anın büyüsü bozulacaktı.

Hızımız yavaşlamıştı. Kalabalıktan kendimizi sıyırmıştık. Şimdi kendimi daha güvende hissetmeye başladım.Kolunu belime atıp yanağını  başıma dayadı. "Seninle nereye gitmek istiyorum biliyor musun?" diye sordu kısık bir sesle.

Yürümeyi kesip ona döndüm. Ellerimi avuçlarının arasına aldı. Cezbedici gülümsemesini yüzüne taktı.

Bir tablo gibiydi. Onu saatlerce izleyebilirdim.

Boğazımı temizledim. Bana böyle baktıkça kalp atışımı hızlandırıyordu.

"Nereye?" ellerini yanaklarıma koydu.

Bakışları dudaklarıma kaymıştı. Hiç vakit kaybetmeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Heyecandan ne yapacağımı bilemedim.

Beni öpüyordu!

Dudaklarıma öpücük kondurup geri çekildi. Sonsuza kadar öyle kalmak istemiştim.

"Sonsuzluğa. Sadece seninle benim olacağımız sonsuzluğa gitmek isterim."

Message / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin