kenapa telur ayam tak rasa macam ayam padahal telur ikan rasa macam ikan ?

23 5 19
                                    

challenge by my cutie pie yourfayries ! ♡

challenge by my cutie pie yourfayries ! ♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1 ) done uwu !

2 )

- aku jenis yang tak tahan makan makanan pedas tapi aku suka makan pedas . dia macam tak lengkap au kalau takde kepedasan dalam satu hidangan tu hshshsh .

- aku paling pantang kalau orang usik kepala aku . i mean , rimas hahahah .

- aku allergic seafood lagi ii kerang . pernah satu hari tu , kan pagi raya . nenek pulak masak rendang kerang so aku amik la banyak ii hahahahah . pastu esoknya satu badan gatal ii . tapi even aku allergic, aku makan jugak hewhew .

- genre movie fav aku romcom , action , horror .

- aku ni penakut ekceli hahahahah . tapi tu la , suka tengok movie yang horror . then bila dah nak tidur , mula la teringat pasal movie tu astu fikir bukan ii .

- aku anak sulung dalam adik beradik aku and yeah , it's hard to be a sister ") .

- i don't like sayur okay . kalau aku makan sayur pun macam kobis , salad , bayam , cendawan . yang lain , sorry to say la .

- aku pendek hiks .

- aku jenis yang cepat terasa but aku pun jenis yang cepat melupakan . contoh kalau ada orang cakap yang aku ni gemuk , sekejap je aku sentap pastu okay dah macam takde pape yang jadi hahahah .

- aku tak pernah aktif kat sekolah dalam bidang sukan hahahah . kalau aktif pun maybe dalam pertandingan yang macam kuiz ke . ha camtu la .

- aku jenis yang simple ye . kalau pakai tudung tu aku buat gaya yang biasa ii je . takde nak ikut tutorial bagai hshshsh .

- chocolate and cheese lover !

- aku hanya la sejambak potato yang ingin mencapai impiannya AHAHAH -

3 ) pottaeto ggukyu 999cellclown qiflwarraa qweneys lollipopalien tupai_sesat mochii_66 atucks_caratiny dijisunsya-

tak sampai 15 pun ehek . sorry for tagging you guys . random tho . tak yah buat pun takpe . sis tak kisah ♡

Seketul Alyssa ! chapter five end .

Seketul Alyssa !Where stories live. Discover now