J-hope ile hayal et 3

87 8 3
                                    

Bu kişi Dilek'ti.
O an Dilek ile birbirimize baktık. J-hope beni görünce şaşırmıştı. Aslında beni gören herkes şaşırmıştı. Dilek ayağa kalktı bana uzunca baktı.

Y/N:Dilek?!

Dilek:Y/N?!

Tae:Bi dakika siz tanışıyor musunuz?

Y/N:Tanışmak ne kelime o benim bestie'm~.

O anda birbirimize sarilmakla yetindik. Bi an gözüm üyelere kaydı bana bakıyorlardı,hayır onlar...onlar benim bacaklarıma bakiyorlardı. Rahatsız olmuştum.

Y/N:Öhöm~ öhöm~.

Dikkatleri dağılmıştı. Sonra ben tekrar Dilek e baktım. Onun burda ne işi vardi?

Y/N:Dilek burda ne yapiyorsun?!

Dilek:Ben mi?

Y/N:Yok kanka babam! Allah ım ya.

Dilek:Knk ben yolda yürürken Taehyung u gördüm sonra da onun peşinden buraya kadar geldim beni fark edince kendimi falan tanıttım sonra da arkadaş olduk.

Y/N:Army olduğunu biliyorlar dimi yani çünkü yaşadığın şu durum bir Army nin isteyecekleri arasında ilk sirada.

Dediğime herkes gülmüştü. Sorun şu ki gülüncek birşey soylememiştim. Aldırış etmedim.

Dilek:Kanka senin burda ne işin var?

Y/N:Ya kanka ben geçenler de okula gelirken son ses müzik dinliyordum. Arkamdanda son hız ile bir araba geliyodu. Araba beni ezecekken J-hope beni kurtardı. Bizde öyle tanıştık . Aslında buraya gelmemin sebebi şu ben artık Yoongi'nin makyözüyüm.

Dilek:Ne?! Eee kanka bende Taehyung'un makyözüyüm.

Y/N:Oha bir dakika. Şimdi biz bundan sonra beraber mi çalişcaz? Ohaaa!!

Dilek:EVETTTTTT!!!

7 üye de bize bakıp sırıtıyordu bizde bi an onlara bakıp güldük.

Y/N:Ee peki biz nerede kalıcaz.

Rm: Kimle aynı odada kalmak isterseniz.

Y/N ve Dilek:NE!

Y/N:Ben o zaman Rm seninle kalicam.

Yoongi ve J-hope:Neden onunla kalmak istiyorsun!

Y/N:Çünkü size güvenemem ama Rm'e güveniyorum o bana birşey yapmaz. Zaten Dilek de büyük büyük ihtimal Taehyung ile kalmak isticek o yüzden sorun çözüldü.

Dilek ile Taehyung sürekli bakışıp gülüşüyorlardı. Ama aldırış etmedim Rm odamı gösterdi hemen üstümü değiştirdim.

 Ama aldırış etmedim Rm odamı gösterdi hemen üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta ve güneş gözlüğü yokmuş gibi davranın.)

Dilek'se bunları giydi.👇

Sonra odalarımızdan çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra odalarımızdan çıktık.

Jin:Kızlar açmısınız? Ikı dakika yemek yapabilirim.

Dilek ve Y/N:Evet hemde kurt gibi!

Üyeler bu sefer kahkahaya boğulmuşlardı. Özlellikle J-hope çok güzel gülüyordu.

Yemek yemiştik. Ve duymustuk da ama biraz canımız sıkıldı o yüzden flim izlemeye karar verdik.

Jimin:Ne izleyelim?

Jk:Korku.

Tae:Komedi.

J-hope:Macera.

Dilek:Hayır ya en güzel bilim kurgu izleyelim sonra da korku gerilim izleriz ne dersiniz?

Y/N:On numara beş yıldız derim kanki .

Bilim kurgu flim ini izlemiştik sonra Dilek korku ve gerilim flim i aramaya başladı. Çinlibir flim açtı açıkçası ben kapaktan bile korktum o yüzden J-hope dan korktugumda ona sarılıp sarılamayacağımı sordum o da bana izin verdi.

Flim nerdeyse bitmişti ama ben çok korkmuştum iki de bir çığlık attım. En son J-hope a deli gibi sarıldığımı hatırlıyorum. J-hope bu durumdan mutlu gibiydi sanki. O mutlu olunca bende mutlu oluyordum.

Dilek:Y/N ne korktun aq bunda korkulcak ne vardı.

Y/N:Ya ben cinlerden korkuyorum zaten of ya keşke sana uymasaydım. Annecimm korkuyorum.

Yatma zamani gelmişti ama ben korkudan uyuyamıyordum. Rm yanına da gidemezdim son çare J-hope un yanina gitmekti. J-hope'un yanina gittim tabiki. Ne yapabilirdim ki? Yanina yaklaştim ve biraz dürttüm. Uyanmişti.

J-hope:Y/N ne oldu neden burdasın?

Y/N:J-hope izin vermezsen anlarim ama ben çok korkuyorum. Yanına yatabilir miyim?

Biraz şaşırdı ama kabul etmişti başını yavaşça olumlu bir şekilde salladı be biraz kaydı. Hemen yanına girdim ve sarıldım o da bana sarılmıştı. Kafamı J-hope'un göğüs kısmına koyup gözümü kapatmıştım ve ve işe yaramıştı hemen uykuya dalmıştım.

Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu özür dilerim . Çünkü saat su an 01.55  saat  23.30 gibi başlamıştım ama düşünmem falan gerektiğinden uzun sürdü yaklaşık 576 kelime oldu.Uykuya ihtiyacim var hemde deli gibi neyse.

4. Bölüm=5 oy💞
İyi geceler kuzularrr...🌙🌙🌙

j-hope ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin