J-hope ile hayal et 7

66 7 2
                                    

Hatırlatma~
Kullaklığın alıp kendi dünyama gittim ve o şekilde uyumuşum.

Uyandiğimda yatakta oturan biri vardı yüzünü göremesemde sesinden tanıdım. Bu kişi Rm'di. Sanki morali bozuktu. Hızla oturur pozisyonu alip dolu gözlerle Rm'e baktım. Ağlamıştı artık dayanamadım. O söylemicekse ben sorucaktim.

Y/N:Rm noldu niye,niye ağlıyorsun?Neden sesin kötü?Bana söyler misin.Neden yatağımın üstüne oturup sayıklıyorsun? Ayrıca kimi sayıklıyorsun.

Rm:Ov cok soru soruyorsun. Sadece ben iyiyim. Bu kadar bilsen yeter.

Y/N:Ama Rm biliyorsun ben kimseye anlatmam. Bu evde günlük gibiyimdir herkes bana gelip  anlatır ama sen anlatmıyorsun.

Rm:ÇÜNKÜ SENİN İLE İLGİLİ!

Y/N:Benim ile mi ilgili? Anlamıyorum. Benimle ne ilgisi var. Hadi diyelim benimle ilgisi var niye ağlıyorsun?

Rm:Tek ben değil herkes ağlıyor.

Y/N:Off neden ya.

Rm: Y/N sen şey uyuduktan yaklaşık 10 saat sonra senin için korktuk ve odana geldik doktor bile çağırdık. Doktorda dedi ki... şey dedi..

Y/N:Ben 10 saat mi uyumusum. Neyse ne dedi.

Rm:Şey senin bi hastalığın varmış.

Y/N:Ne hastalığı?

Rm:Kanser...

Y/N:nE!

B-Ben şimdi kanser miyim? Ama bunun uyumamla ne alakası var ve,ve nasıl oldum. Aklımda binlerce soru ve gözümden intihar eden yaşlarla odadan çıktım. O kadar kadam dağınıktı ki merdivenden düştüm ama gene umursamadım. Ben düşünce yanıma gelen Dilek,Suga,J-hope ve Jungkook korkulu gözlerle bana bakıyorlardı.

J-hope & Suga: Y/N İYİ MİSİN!?

Y/N:Şey evet iyiyim.

Dilek: Y/N bugün bir yerlere gitmek ister misin veya istedigin bir yemek varsa şöyle bugün onu yapalim.

Y/N:Dilek herşeyi biliyorum bana böyle davranmayın.

Suga:Rm mi söyledi?

Y/N:Kim söylediyse söyledi sizene.

Suga:Onu dövücem!

Y/N:Off Suga saçmalama dur durduğun yerde! Bakın zaten ben şu an iyiyim ve ne kanseri olduğumu bilmiyorum ama daha yeni ortaya çıktı ve hemen nakil bulunursa iyi olurum sakin olun.

J-hope: Y/N sen...sen karaciğer kanserisin.

Y/N:Karaciğer mi! Ama sakin olun gene bi cağresini buluruz. Dua edin kalp kanseri de ola...

Suga:Sus ağzin yel alsın. Zaten şom ağızlısın dediğin şey 2 dakikada oluyo.

Y/N:Tamam tamam sustum ben şimdi dışarı çıkıyorum. Hastaneye gidicem.

Dilek:Kanka bende gelim mi?

Y/N:Tamam kanka gel üstümü değistirim geliyorum.

Odama hızla çıktım ama keşke çıkmasaydım çünkü odaya girince üstünü değiştiren Rm'i gördüm. Altı vardı ama üstü yoktu. Onu öyle görünce ne kadar gözlerimi kapatsamda kaslarını görmüştüm ve utanmıştım. Kapıyı hızla kapattim ve art arda özür dilemeye başladım. 5 dakika sonra Rm odadan çıkınca yüzüne bakamadım tabi ama Rm eliyle yüzümü kaldırıp gözüme baktı.

Rm: Y/N bir daha odaya ben varken gelirken kapıyı çal. Şu an sadece üstümü gördün ama ben sadece üstümü değil altımı da değiştiriyorum bu yüzden daha dikkatli ol olur mu?

j-hope ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin