Arkadaşlar ilk kitabım anlayış gösterirseniz sevinirim
Multi kızımız
**********
Hayır hayır vurma ne olursun yarın hepsini verecem söz veriyorum ahh karnım vurma ah tamam tamam..
Gözlerimi anda açınca ne olduğunu hatırlamaya çalıştım ama bişe hatırlayamadım. Yattığım yerden yavaşça doğrulunca karnıma vuran ağrıdan ve yerde yatmamdan en son neler olduğunu anladım.
Merhaba ben Aydil lise sonda okuyorum aynı zamnda bir kafede garsonluk yapıyorum annem, babam ve abim yok yani ben küçükken ölmüşler ben dayım kalıyorum küçükken yengem vardı o bakardı bana onların çocukları olmadığı için yengem beni kendi evladı gibi severdi. Bundan 3 yıl önce kanserden vefat etti.Dayım yengemden sonra bunalıma girdi ve kafasını dağıtmak için kahvede kumar oynuyor her gece içiyor.
**********
Sabah alarmımla uyandım üstüme formamı giyip sessizce evden çıktım gine bir siyah araba iki ev ötesinde durmuştu biliyorum durması normal ama bu arabayı bu mahalleden alabilecek biri yok o yüzden garip geliyo. Evin kenarındaki demirliklere kilitli bisikletimi alıp alt sokaktaki Ada'yla buluşmaya gittim.
Ada ile öpüşüp koklaştıktan sonra okula sürdük. Okul sessiz sakin geçiyordu aynı sıkıcılık. Son iki dersimiz edebiyattı ve hocamız değişmiş. Sınıftaki kızlar çok yakışıklı olduğunu söylüyordu Ada ve benim umrumda değildi. Çünkü ben bu zamana kadar hep derslerime baktım Ada da gerçek aşkını arıyormuş deli kız. Sınıfa biri girince tüm herkes sustu herkes ayağa kalkınca ben de testimden kafamı kaldırdım.
-Evet çocuklar ben Emre Serdar yeni atandım ilk öğrencilerimsiniz ve yeni edebiyat öğretmeninizim herkesi sırayla tanıyayım sonraki derte ne yapacağımıza bakarım.
-Merhaba ben Ahmet Özen babam galerileri var annem ev hanımı mimar olmak istiyorum.
-Merhaba ben Çiğdem...
Bana sıra gelene kadar dinlemedim taki Ada ya sıra gelince anladım sıra bana yaklaştı.
- Merhaba ben Ada Gün babam markette çalışıyor annem ev hanımı çocuk gelişim istiyorum.
Bana sıra gelince ayağa kalkıp
-Merhaba ben Aydil Sungur annem babam yok 1 yaşımdan beri dayımla kalıyorum ve doktor olmak istiyorum.
Yerime otururken emre hocanın bana dikkatli baktığını gördüm ama umursamadım. Benden sonra birkaç kişi daha konuştuktan sonra sınıfın kapısı çalarak içeri müdür yardımcısı ve bi çocuk girdi
- Hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerim, bu yeni öğrencimiz Enes Dinç boş bir yere geçip oturabilirsin.
Dedikten sonra bizim iki arkamıza geçip oturdu..
************
Arkadaşlar ilk kitabım anlayış gösterin uzun zamndır bişeler yazmak istiyodum ama ne yazacağımı bilmiyodum ortaya karışık bişeler yazacam anlayışınız için teşekkürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz
HumorNerden bilebilirdiki dayısı yüzünden çektiği sıkıntılardan birilerinin onu çekip kurtaracağından...