Medyadaki film çok güzeldi tavsiye ederim. Adı Five Feet Apart.
Selam anket severler.
Başlıyorum.
🍁 Bunu kullanacam.
🍁Nasılsınız?
🍁 Başarısız olduğunuzda ne yaparsınız?
🍁 Küçükken yediğiniz en garip şey ne?
🍁 Meraklı biri misiniz?
🍁 En merak ettiğiniz şey ne?
🍁 Kafanıza sürekli takılan bir soru?
🍁 Evde tek başınasınız yani öyle sanıyorsunuz ama babanız evde uyuyor. Siz tekim düşüncesiyle hareketli son ses müzik açıyorsunuzve dans ediyorsunuz. O sırada babanız uyanıyor yanınıza geliyor. Fark etmiyorsunuz ve dans ederken babanıza tokat atıyorsunuz. Ne yaparsınız?
🍁 Yaşlıların sizi ağzını açıp sulu sulu höpleyerek öpmesi hakkında düşünceleriniz neler?
🍁 Küçükken söylediğiniz yanlış kelimeler (mesela ablam ayrana gayran nefese nesef diyomuş xkcn)
🍁 Uyurken sarıldığınız bir oyuncak var mı?( Mavişiğğğmmm)
🍁 Hayattan en büyük beklentiniz ne?
🍁 Birine çok çabuk bağlanır mısınız?
🍁 Size sorulan en sevmediğiniz soru ne?
🍁 İki şeyi birbirine uydurmakta iyi misiniz?(Mesela kombin yaparken ya da bir yeri dekore ederken gibi)
🍁 Kahvaltıda en sevdiğiniz yiyecek ne?
🍁 Günün en sevdiğiniz öğünü?
🍁 Sevgiliniz sizi en yakın arkadaşınızla (uzun yıllardır arkadaşsınız) aldatsa ve siz bunu görürseniz ne yaparsınız?
🍁 Sevdiğiniz bir film/diziden sevdiğiniz bir replik yazıverin.
🍁 En sevdiğiniz hayvan? (Köpek, hamster veee baykuşş🦉)
🍁 Eve gelen misafirin küçük bebesinin eşyalarınızı karıştırması hakkında düşünceleriniz neler?
Bu kadardı.
Umarım beğenirsiniz.
Seviliyonuz🌸♥️
Şuracıktaki↙️ oy vermeye yarayan ⭐'a basarsanız çok sevinirim.
Teşkürler efenim💮