8

66 12 288
                                    

Bin gildiiiimmm.

Selam bebekler ❤️

Allah kahretmesin bugün LGS açıklandı. Bende evde tek başıma olfuğum için sıkıldım ve anket yazmaya karar verdim.

Sınavın açıklanması ve sıkılmamın ne alakası var bilmiyorum çok şey etmeyin.

Neyse başlayam bare.

Bugün 🦊 bunu kullanmaya karar verdim çünkü tatlıydı.

🦊 Nasılsınız?

🦊 Şuan ne yapıyorsunuz?(saçma oldu ama neyse)

🦊 LGS mağduru olan?

🦊 Bitkilerle uğraşmayı sever misiniz?(Ekmek, biçmek vb.)

🦊 Beslemek istediğiniz bir evcil olmayan hayvan var mı?(BEYAZ KAPLAN VE KOALAĞĞĞ)

🦊 Kağıtları kesip biçmeyi sever misiniz?

🦊 Oturduğunuzduğunuz şehirden memnun musunuz yoksa başka bir yere taşınmak ister misiniz? İstiyorsanız neresi?

🦊 Küçükkn sümüğünüzü koltuğun altına ya da başka bir yere sürdünüz mü?

🦊 En nefret ettiğiniz olay ne?

🦊 1 milyon dolara sahip olsanız ne yapardınız?

🦊 Olmazsa olmazım dediğiniz bir şey var mı?

🦊 Sevdiğiniz insanı kaybetmek mi? 100 masum kişinin ölmesi mi? (Birini seçmek zorunda gibi düşünün lütfen)

🦊 Ünlü olmayan ama sizin idolünüz olan biri var mı? Varsa kim?

🦊 Geçmişe dönüp değiltirmek istediğiniz bir şey var mı? Varsa ne? (En çok istediğim şeyi söyleyecek olursam tüm samimiyetim ve içtenliğimle söylüyorum  Yoongi'nin küçüklüğüne gidip ona arkadaş olup geçirdiği zor zamanlara çare olmak isterdim.)

🦊 Sizce gerçek aşk nedir?

🦊 Mutlu olma şekliniz ne? Yani nasıl ya da neyle mutlu olursunuz? ( Yoldan geçerken gördüğüm kedi köpeklerle bile mutlu olabilirim.)

🦊 Keşke yapmasaydım dediğiniz bir an?

🦊 Sizi en çok sinir eden hareket

🦊 Kalp kıran en kötü sözcük ne?

🦊 Hayat felsefeniz ne?

Yine bir bölüm bitti.

Oy ve yorum istirem çok mu şey istirem?

Seviliyonuz sevdiceklerim.💕❤️💓

𝙺𝚕𝚊𝚜𝚒𝚔 𝚊𝚗𝚔𝚎𝚝 𝚒𝚜̧𝚝𝚎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin