Tale Of Kim Kingdom

30 7 1
                                    

Genç prens Kim Taehyung, bir zamanlar var olan soylu bir kraliyet ailesinin, tek çocuğu idi. Prens Kim, yaşına rağmen çocuksu bir ruha sahipti. Ailesi ile neşe içinde yaşayan olduğu hali ile mutlu, asla diğer krallıklardaki gibi babalarının yerine geçmeyi hayal eden prenslerden olmayan saf, temiz kalpli 25 yaşında bir genç adamdı. Ta ki babası'nın vefat'ından sonra tahta çıkana kadar...

Kral Kim Taehyung, tahta çıktığı andan itibaren bir çok kızın yeni hedefi, hayali haline gelmişti. Her gece birlikte olduğu kızların haddi hesabı yoktu, buna rağmen Kral Kim'i hâlen etkilemeyi başaran tek bir kız, tek bir kişi bile yoktu. Ama artık evlenmesi gerekiyordu. Ona müsade de bulunuldu çünkü, o şuana kadar gelmiş en genç kral'dı, ve daha önce hiç kız arkadaşı yada hoşlandığı kimsecikler de olmamıştı. Onun gözünde, dünyanın en güzeli biricik annesiydi, tabi bunlar boş laf krallık kurallarına göre her bir kral'ın yanında olması gereken bir kraliçeye ihtiyacı vardı.

Bir gece vezir tarafından, Kral kim için büyük bir ziyafet düzenlendi. Tüm krallıklardan birbirinden güzel prensesler getirildi, ihtişamlı masada onlarla beraber yiyip içti, ama halen hiç birisine ısınamamıştı ve evlenmek istemiyordu ona göre onlar yapmacıktı, sahte idiler. Oysaki o annesi gibi gören herkesi kendine hayran bırakan, zarif kelimesinin hayat bulmuş hali olan, bir kız istiyordu. Kral Kim'in annesi, bir soylu değildi ve babası, annesini bir köle pazarından satın almıştı, fakat buna rağmen o tüm kraliçeler içinden namı en yüksek olandı.

Genç Kral bugün köle pazarına gidecekti, içinde bir umut vardı babasının ki gibi hayatının aşkının burada olabileceğine dair umudu vardı onun ve yanılmıyordu da. Kral tüm pazarı bütün gün boyunca gezdi, gezdi ve gezdi ama bir türlü tatmin olamadı. Hiç bir kız'ı istemedi, aradığı şeyi bulamadı. Artık saraya doğru yol alacakken, birden gözüne kolları iple bağlı, ipin ucunudan bir adamın çekip sürüklediği bir kız ilişti. Kral Kim tam da o anda kalbinde bi heyecan hisseti. Babasının vefatından sonra, ilk defa heyecanlanmıştı, direk atından inip kızın yanına doğru koştu, adamlarıda onunla beraber koştu. Kızın ipini tutan adam karşısında kral'ı görünce, epey sevindi. Kendi kendine güzel para eder bu diye geçirip sırıtmaya başladı. Kral Kim bunu umursamadı bile, kral kendisi gibi genç olan kızın yüzünü avuçlarının arasına aldı. Kız kendini geri çekmeye çalıştı 'siz kimsiniz dokunmayın bana kötü bir şey yapmayın' diye yalvarmaya başladığı anda adam kıza tokat'ı indirmişti 'terbiyesiz nasıl bir kralla böyle saygısızca konuşursun' dedi ve bir tokatta ona geldi, bu tokat Kral Kim'den di 'kimse benim olana dokunamaz atın bunu zindana' diye adamlarına emir verdi, ve küçük bedeni kolları arasına alıp sarmaladı. Onunla sakinleştirici bir ses tonu ile konuşmaya başladı. Adının Lily olduğunu ve henüz 18 yaşına yeni basmış bir genç kız olduğunu öğrendi.
İçinde ona karşı tarifsiz bir hissiyat oluştu kral Kim'in, genç kızı atına bindirip kendiside atına atlayınca saraya doğru yol aldılar.

Saraya vardıklarında tüm gözler Lily'nin üzerindeydi nasıl yani şimdi o kimseyi beğenmeyen onca güzeller güzeli prenseslerin arasından birine bile bakmaya tenezzül etmeyen Kral Kim bu üstü başı kirli klasik bir kasaba yada köy güzelini andıran kızı mı beğenmişti? Gerçekten mi? Ciddi olamazdı. Ama o gayet de ciddiydi, hemen tüm hizmetkârlarına emirler savurdu.
Kendi odasının hemen yanında ki, en az onun odasının yarısı kadar büyük olan odayı onun için hazırlattı. Terzilere, en güzel en az Lily kadar zarif ve ender kumaşlardan bir giysi dolabı hazırlattı. Ve Lily'i sadece kral Kim ve ailesine ait olan daha doğrusu bir zamanlar sadece annesi ve kendisine ait olan fakat şimdi Lily'ede ait olan hamamda bir güzel yıkatıp giyindirtti.
Ve o gece tahmin edildiği gibi Lily'e sahip olmadı Taehyung, genç kız onun gözünde çok masum du, onun bu masumluğunu hiç tanımadığı sevmediği bir adamın almasını istemedi, o ne zaman Taehyung'u sever kendi rızası ile izin verirse işte o zaman dokunacaktı ona genç kral.

~
Aradan birkaç ay geçmiş kraliçece dahil, herkes o beğenmedikleri klasik köylü kızı kasaba güzeli dedikleri kıza hayran oluvermişti genç kız öylesine saf bir güzelliğe sahiptiki o dönemdeki tüm krallıklara yayılmıştı bu endam bu asalet bu saf el deymemiş masum güzelliğin yanında zarif olmasıda cabasıydı Kral Kim her geçen gün kendini ona daha çok kaptırıyordu ve buna engel olamıyordu...
olmak istemiyordu o fazlasıyla mükemmeldi, Taehyung için bu dünyaya ait bile olamazdı onun güzelliği.

Bir gece Kral Kim artık zamanı'nın geldiğini düşündü artık Lily onun olmalıydı onu istiyordu hemde herşeyden çok artık Lily'nin tamamen ona ait olmasını yanında oturup ona güç verecek kafası karıştığında ne yapacağını bilmediği zamanlarda kendisine yol gösterecek Kraliçesi olmasını istiyordu, ve olacaktı da...

Hizmetkarlar krallarının emri üzerine yatağını onun odasında bulunan dillere destan mazaraya sahip geniş balkonuna tamda ay ışığının altına gelecek şekilde yerleştirdiler o gece o balkonu öyle bir hazır ettiler ki kim görse nutku tutulurdu kelimenin tam anlamıyla Kral Kim'de bunu istiyordu Lily'e ona verdiği değerin ne kadar paha biçilemez olduğunu göstermek istiyordu, ve öylede oldu o gece Lily mazraya ile büyülenirken sevdiği adamın onu yatağa çekmesiyle birlikte bir süre anın tadını çıkardılar,

Ve gecenin ilerliyen saatlerinde ay ışığının altında asla ayrılmamak adına birlikte oldular...

Birlikte oluşlarının üzerinden yıllar geçmiş boylarınca çocukları olmuş onların dillere destan aşkları krallıklardan krallıklara aktarılmış bir efsane oluvermişti.

            ~ Ve son

-Anne keşke bu hikâyeyi daha önce anlatsaydın bu çok çokkk güzel.

Kadın kızının hayranlık dolu çıkan sesine ve surat ifadesine bakıp odaya ufak bir kıkırtı bırakmasının ardından kızına cevap verdi

-Evet güzel bir hikayedir. Belki zamanı geldiğinde sana bu hikâye'yi daha detaylı olarak anlatırım kim bilir belki sende kendi çocuklarına anlatır onlarda kendi çocuklarına derken herkesin bu hikayeyi dinleme fırsatı olur.
Deyip kızının yorganını üstüne iyice örtüp alnına küçük bir öpücük bırakıp onu uykunun kollarına teslim edip odadan çıktı.

______________________________________

Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim.

Aslında daha uzun ve detaylı yazacaktım fakat sıkılabileceğinizi düşündüm.

Belki birgün düzenlerim en baştan.

Yanlışlarım varsa affola,
buraya kadar okuduysanız beğenmişsiniz demektir bence bir oyu çok görmeyin lütfen.

düşüncelerinizi görmek beni mutlu eder yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Bir sonraki hikayemde görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Sizi seviyorum...

Classic Kth / OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin