Req by _nrnhxnnx_
Genre: romance
Inspired by Suki kirai
As y/n
Dah macam-macam aku lakukan untuk tawan hati dia.tapi tetap Tak berhasil.aku Tak Tau kenapa aku suka dekat dia,tapi sikap tsundere Dia tu comel.aku takkan pernah berhenti sehinggalah aku berjaya bertakhta Di hatinya.
💖💖💖
Sejak kebelakangan ni,Ada seorang perempuan selalu kacau aku.di mana aku ada,dia mesti muncul.kadang-kadang aku rimas dengan dia.macam Nak cari perhatian aku.aku pernah terfikir juga,dia Tak penat ke?tapi....terkadang,senyuman Dia menyenangkan.
"Yuki~", seseorang memanggilku.suaranya amat aku kenali.aku mengeluh kecil.dia menepuk bajuku perlahan.aku menjelingnya.dia balas jelinganku dengan satu senyuman.aku terus melangkah pergi.daripada aku layan dia,baiklah aku masuk kelas.
"Yuki!!!tunggu lah!",dia mengejar langkahku.tiba-tiba,tanganku ditarik kuat.aku mengusap kasar rambutku.
"Apa?",tanyaku,rimas.dia tersenyum kecil lalu menghulurkan sebuah bekal makanan.aku tersentak.asal tiba-tiba bagi bekal makanan?belum sempat aku menolak,dia meletakkan bekal itu di atas tanganku lalu berlalu pergi menuju ke kelasnya.aku menghela nafas berat.nak buat macam mana?ambil jelah.
💖💖💖
Aku tersenyum kecil.dia terima bekal makanan yang aku bagi.aku gembira sangat!aku duduk di mejaku lalu menulis sesuatu di dalam buku notaku.
"Hari ni Ada kelab. Tak dapat nak balik dengan Yuki.",kataku perlahan,sambil mengembungkan pipi.
"Y/n!haaa fikir pasal siapa tu?",sakat kp/n.wajahku Merah padam.kantoi.aku memandang kp/n.dia seorang yang cantik.macam bidadari.aku selalu iri.yuki pun selalu cakap dengan kp/n.aku ni?hanya seketul kentang yang tersakiti huhuhu😭
"Kp/n...kalau kau lah..agak-agak kau suka siapa?",tanyaku.kelihatannya dia sedang berfikir.
"Erm..entahlah.tapi..aku minat sangat dekat Yuki!sebab dia hebat buat costume!",terangnya semangat.sebuah senyuman terlakar di wajah.comel.aku tersentak mendengar nama Yuki disebut.
"Ohh..",jawabku.
Kelas selepas ini di makmal.aku Dan kp/n segera mengambil buku yang perlu dibawa lalu menuju ke makmal.dan...kami bertembung.timing ni selalu tak kena dengan keadaan.kp/n menyapa Yuki sambil menarikku menuju ke lelaki itu.
YOU ARE READING
ANIME X READERS
RandomNampakkan tajuk tu?haa so story Ni pasal anime x readers.aku Tau aku noob,so jangan cakap lagi. Cerita aku taklah sebest cerita orang lain,tapi aku sedaya upaya buat yang terbaik buat readers tercinta ehek.