THAT BALL || KAMITANI HAYATO

113 11 39
                                    

Req by: NashNary

Genre: high school love

Genre: high school love

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


As y/n

Kelab baseball morinomiya high school telah berjaya ke pusingan akhir dan mempunyai peluang yang tinggi untuk menang.

   "Nii-cha!",seru  seorang budak kecil.wajahnya yang nakal itu jelas kelihatan di mata kamitani.

Kamitani Hayato.seorang pemain kelab baseball yang handal.juga Salah seorang ahli kelab babysitters morinomiya high school.jejaka dingin dan popular.baru-baru ini,kelab baseball morinomiya high school telah berjaya ke pusingan akhir perlawanan baseball.semuanya kerana jejaka kacak ini.kemampuannya memang amat memuaskan.

    "Oi baka.lepaskan.",ujar kamitani apabila adiknya,kamitani taka tidak mahu melepaskan kakinya.sudahlah waktu pembelajaran hampir bermula.

   

DUSH!

Satu tumbukan diberikan pada kepala taka.apa lagi,menangis berlagulah si taka.

    "Kamitani!!",tegur Ryuichi.agak tidak senang apabila melihat kamitani memukul adiknya yang masih kecil itu.lantas Ryuichi segera memujuk taka.

   "Nii-cha no baka!nii-cha bukan abang taka lagi!",ujar taka geram.kamitani hanya memasang wajah selamba.

   "Hai hai.",balas kamitani tanda bersetuju dengan kata-kata taka.malas mahu layan adiknya itu mungkin.air mata taka bergenang kembali.

   "NII-CHA TAK SAYANG TAKA!TAKA BENCI NII-CHA !",protes taka lalu memeluk Ryuichi erat.

   "Okey kalau camtu kamitani dengan Ryuichi kena tukar adik!",ujar usaida tiba-tiba,sambil menepuk tangannya.

   "Tapi-",belum sempat Ryuichi menolak,usaida memotong percakapannya.

   "Alah sekejap je Ryuichi,oh ya Kelas korang dah nak mula baik korang pergi sekarang.",ujar usaida lalu berbaring semula.kamitani lantas beredar meninggalkan Ryuichi yang tergopoh-gapah mengambil beg dan bekal makanannya.

⚾⚾⚾

Waktu persekolahan tamat dan Ryuichi serta kamitani masih lagi menunggu di bilik kelab babysitters.seorang sahaja lagi.kirin.ibunya masih Ada urusan.kirin sudah nyenyak di pangkuan Ryuichi.

    "Gomen ne Ryuichi-kun,hayato-kun.",ujar kumatsuka-sensei,ibu kirin.

   "Ahh takpe",balas Ryuichi sambil tersenyum kecil.kini tinggal mereka berempat.kamitani mendukung kotarou yang sudah tersengguk-sengguk itu lalu memandang ke arah Ryuichi.

   "Kalau budak tu buat hal pukul je.",pesan kamitani lalu pergi meninggalkan Ryuichi dengan taka.

  "Etto- boleh ke Macam ni?",ujar Ryuichi,gusar.

ANIME X READERSWhere stories live. Discover now