🖤 1 🖤

20 1 0
                                    

/Г.Т.М/✒

-НИК! СТАВАЙ! ЩЕ ЗАКЪСНЕЕШ ЗА ПЪРВИЯ УЧЕБЕН ДЕН! - чух виковете на брат ми.

Едвам отворих очи. Изправих се в седнало положение и ги разтърках сънено. Изобщо не ми се ставаше. Не исках да се връщам в онзи Ад  наречен училище. Но трябваше....

Станах (с триста зора ) и се запътих към банята. Извърших сутрешните си процедури и излязох, заставайки пред гардероба ми. Въобще не ми пукаше че на първия учебен ден трябваше да бъда официална, за това се облякох в мой стил.

 Въобще не ми пукаше че на първия учебен ден трябваше да бъда официална, за това се облякох в мой стил

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тъкмо отворих вратата на стаята ми когато:

-НИК! ПОБЪРЗАЙ! - оф, този по някога е много дразнещ.

-ИДВАМ! СТИГА КРЕЩЯ, КАТО НЕНОРМАЛЕН! - и започнах да слизам по стълбите.

Влязох в кухнята и видях брат ми в цялата му прелест. Вчера вечерта не беше на смяна и за това днес е буден и ....

-За какво пак си се замислила! - Джеймс прекъсна мислите ми. - И какво по дяволите си облякла? Трябва да си официална!

Знаех си че ще го каже. Просто грабнах раницата ми един от сандвичите, които беше направил и от врата му казах:

-Първо: Теб не те засягат мислите ми! И второ: Не ми пука как трябва да изглеждам!

Той се засмя

-И аз те обичам! - каза той, все още с усмивка на лице.

Аз също се усмихнах и на излизане му показах среден пръст. След което чух силния му смях от вътре.

По пътя слушах музика и не обръщах внимание на околните, които ме гледаха странно. Изведнъж се блъснах в някой и паднах на земята. Този някой беше момиче. И не кое да е момиче, а Нанси. Тя беше кучката на даскалото. Изглеждаше така:

💫~Are you my love~💫 (Временно спряна)Where stories live. Discover now