🖤 6 🖤

8 0 0
                                    

/Г.Т.К/

Моника беше толкова щастлива че и подарих плюшеното мече че ми скочи на врата и двамата паднахме... Засмях се, но изведнъж чух силен вик... Обърнах се и видях злобния поглед на Джеймс. Опа...

Той се доближи и вдигна Моника.

- Ей, дребен! Ти какъв си на сестра ми бе? А?- беше много ядосан...

- Джеймс успокой се! Това беше само плюшено мече... Нищо повече! - казах аз, опитвайки се да изглеждам спокоен.

- Да, бате! Това беше просто играчка! - прегърна го Мони.

Джеймс видно се успокои, но нали е инат, скръсти ръце и ни подмина...

/Г.Т.М./

С Крис се разсмяхме на реакцията на Джеймс! Голямо е бебе значи...

Продължихме и видях това което търсех... ВЛАКЧЕ НА УЖАСИТЕ!
Затичах се към него, а зад себе си чувах как Крис ми вика да не бързам толкова!

Щом стигнах веднага тръгнах към касата за да си купя билетче.
Там седеше едно момче. Изглеждаше горе-долу на моята възраст.

- Здравей, красавице! Какво ще желаеш! - усмихна ми се мазно момчето.

Не обърнах особено внимание на това че той се опитваше най-нагло да флиртува с мен. Прекалено много исках на влакчето, за това казах.

- Един билет за Влакчето на ужасите, моля! - казах учтиво.

- Значи обичаш екстремното? Ммм хубаво! Приятно ми е Дан! А ти, красавице си? - попита той.

/Г.Т.К./

Когато настигнат Моника, видях че чака за биле за Влакчето на ужасите. Яко! И аз искам!
Доближих се, за да я помоля да вземе и на мен един но изведнъж чух

-,,Значи обичаш екстремното? Ммм хубаво! Приятно ми е Дан! А ти, красавице си?"

Този какво си позволява? Ей сега ще види той! Преди Моника да успее да каже нещо се приближих и казах.

- Красавицата се интересува от влакчето а не от теб, така че дай 2 билета и се омитай!- казах като изгледах нахалника злобно...

/Г.Т.Неутрал/

Моника се обърна! Щом видя Кристиан се усмихна широко. Всякаш с поглед му благодареше за стореното току що.

Нахалника се обърна, взе два билета и ги даде на Моника. Крис плати и хвърли още един злобен поглед на момчето.

Двамата дадоха билетите и се качиха. Седнаха един до друг.

- Крис? Може ли да те държа за ръката? - попита Моника.

Момчето кимна и и се усмихна. След това хвана ръката и и леко я стисна, а влакчето тръгна.

______________ Skip time ______________

/Г.Т.М./

Слязохме от влакчето. Беше уникално! Исках пак но трябваше да се прибираме! С Крис тръгнахме да търсим др. но тях ги нямаше.

Кристиан предложи да ме изпрати до вкъщи. Съгласих се и писах съобщение на брат ми че ще се прибера с него.

С Крис вървяхме по тъмните улици... Беше ми хубаво! С него... Оф Мони пак започваш!

- Прекарах си страхотно днес! - наруши тишината той.

- Аз също! - усмихнах се!

- Искаш ли утре пак да излезем! Но... този път... само аз и ти... - каза притеснено той.

- Да с удоволствие! - засмях се! Толкова е сладък.

Договорихме се кога да излезем и той си тръгна. Аз влязох вътре. Нямах никакво намерение да търся брат ми.

Отидох в стаята си. Извърших си процедурите, облякох си пижамата и си легнах. Преди да заспя малко си писах с @Kris___ и качих снимка от днес. След което заспах.

_______________________________________

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

_______________________________________

Ето ме отново!😂🍭💫 Съжалявам че не качвах! Чесно казано мързеше ме! (Много)
Надявам се главата да ви хареса! Съжалявам за грешките!🧸😚❤

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jul 31, 2020 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

💫~Are you my love~💫 (Временно спряна)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ