Just a filler//"Επιτέλους ήρθες"
είπε η Ruby και ξαφνικά έγινε ορατή σε όλους."Δεν είναι μόνη της μην χαίρεσαι"
της απάντησε ο Changbin κοφτά"Αχ κορίτσια δείτε, ζει τον έρωτα της η Σταχτοπούτα μας. Άλογο δεν έχεις;! "
κορόιδεψε η Dami και όλη η ομάδα της γέλασε υστερικάΜπαμ.
"Μπορεί να μην έχω άλογο αλλά έχω όπλα"
είπε ο Changbin και χαμογέλασε κρατώντας ακόμα τα δυο σχετικά μικρά όπλα στο κάθε ένα χέρι τουΗ Dami πέφτει αιμόφυρτη στο πάτωμα.
Και ξαφνικά όλο το δωμάτιο γεμίζει μεγάλα μαύρα συννεφα και κεραυνοί άρχισαν να χτυπάνε διαφορά πράγματα στον χορό με στατικό ηλεκτρισμό.
"Κάνατε μεγάλο λάθος. ΤΕΡΆΣΤΙΟ! "
φώναξε ο donghun και δάκρυα κυλούσαν σε όλο το πρόσωπο του.Από τις λίγες φορές που δείχνει συναισθήματα. Ότι νιώθει κάτι και πως δεν είναι αδιάφορος με ότι συμβαίνει.
Σηκώθηκε από το πάτωμα και άφησε από την αγκαλιά του τον chan και τον έδωσε στον sehyoon. (a/n: δυνατό παλικάρι BUFF SEHYOON, B U F F)
Η ομάδα τον NCT άρχισε να αποκρούει της αστραπές όσο οι Dream catcher τα είχαν χαμένα απο τον διπλό πυροβολισμό της Dami στο στήθος, επικίνδυνα κοντά στην καρδιά της θα έλεγε κάποιος.
Η Sua έπαιρνε τους κεραυνούς και τους μετέτρεπε σε ηλεκτροσόκ και προσπαθούσε να πέτυχε τον Jisung, ο οποίος ήταν μεταμορφωμένος σε λυκο και προσπαθούσε να τη ρίξει και την ξεσκίσει με τα δόντια του μαζί με τον Chan.
"Το μικρό γατάκι τι θα κάνει μόνο του και αβοήθητο"
είπε με έναν κοροϊδευτικο τόνο ο Chenle στην Irene και αυτή έπαιξε τις κόρες των ματιών της"Ξες πως εχω και εγώ όπλα σωστά; Τόσο τυφλός πια ακόμα και με γιαλιά;! "
κορόιδεψε και η Irene και έβγαλε το μεγάλο όπλο που ήταν περασμένο με μια ζώνη από την πλάτη της."Τα γιαλιά τα έχω για να μην σε κόψω με το laser αλλά εάν επιμένεις θα τα βγάλω"
έβγαλε τα γιαλιά του και προσπάθουσε να την πετύχειΗ Irene έβαλε τα βραχιόλια της και στα δυό χέρια της μισά-μισά για να μπορέσει να αποκρούει το laser με την ασπίδα προστασίας που της πρόσφεραν.
Όσο κρατούσε τον Chenle απασχολημένο η Irene, ο Jeongin κατάφερε να πάει από πίσω και να τον μαχαιρώσει στην πλάτη τρείς φορές από τον θυμό του για τον χαμό και τους τραυματισμούς που δημιούργησαν στους φίλους του.
Και το αίμα θα συνεχίσει να χύνεται και σήμερα και αυριο και μέχρι να μείνει ένας νικητής. Ο αρχηγός με την ικανή ομάδα του. Η αήττητη συμμορία που θα κυριαρχήσει το παιχνίδι της ζωής.
------------------------
happy late anniversary to this book!!
eklise 1 xrono kai 2 meres kai eipa na anuaso kati gt ntaj krima re paidia na mhn stenaxiruete kai h istoria mou :">** OH AND DON'T FORGET!!
sxoliaste re bros na jero pos uparxete kai na vlepo ta thoughts gia thn istoria kai to plot
VOCÊ ESTÁ LENDO
madness //b.ch ff {skz supernatural AU}
FanficΌταν όλος ο κόσμος, άνθρωποι κ υπερφυσικά όντα θεωρουν τελειωμένη υπόθεση το μέλλον τους κ το πως η κακία Ruby θα βρει πρώτη τον μαγικό κρυσταλλο που μπορει να ελέγχει κ να δώσει όλες της δυνάμεις που υπήρξαν ποτε χωρίς κανέναν να τολμήσει να την ε...