- Ezeket a hangokat akarom egész este hallani - suttogta a fülembe, amibe bele is nyalt.
Az érzésre elnyögtem magam, majd mégjobban hozzápréseltem magam, ha az lehetséges volt. Jungkook ellépve a falaptól indult el gondolom az ágy felé. Egy egyszerű mozdulattal ledobott a puha párnák közé, majd rám vetette magát, és ismét birtokba vette ajkaimat. Kezeim ismét nyaka körül voltak, mire egyik kezével összefogva a kettőt rakta őket fejem föle, majd ott is tartotta őket. Másik kezével derekamat simogatta. Benyúlt ingem alá, majd ott simogatott tovább. Keze egyre feljebb ment, majd elérte bimbóimat, mire egy hatalmasat nyögtem. Ujjaival addig morzsolgatta érzékeny testrészem míg teljesen kemény nem lett. Ezek után áttért bal bimbómra. Kihúzta kezét az ingem alól, majd elkezdte kigombólni az ingem, közben egyszer sem szakadt el ajkaimtól. Miután kigombólta a rajtam lévő textíliát, ajkaival attért a már tarkán virító nyakamra, majd ott kényesztetett tovább. Nyakamat még több helyen kiszívta, mire ajkaimat sóhajok és kissebb nyögések hagyták el.
Kezeimet elengedte, majd felkellt rólam és az egyik szekrényhez sétált. A fiókot kihúzva egy bilincset vett ki, majd visszazárta a fiókot, felém fordulva indult el vissza hozzám. Felém térdelt, majd a kezeimet az ágyhoz bilincselte. Ijedtemben többször megrántottam testreszeimet, de a kemény anyag nem engedett. Jungkook a fülemhez hajolt, majd belenyögött.
- Most már nincs menekvés baba - suttogta a fülembe.
Elhajolt tőlem, majd ő is levette a testet takaró pólót. Nyálcsorgatva néztem végig testén. Hasán doborodtak az izmok, amig iszonyonyúan szexivé tették őt. Karjai az izmoktól vasatagok voltak. El sem tudtam képzelni, hogy mi vár most rám. Kissé féltem, de mégis hatalmas vágy uralta testem és az elmém ami szinte teljesen elfedte a bennem lévő félelmet, így magabiztosan néztem szerelmem szemeibe. Pólóját a szoba sarkába dobra fekete ingem mellé, majd visszahajolt a fülemhez.
- Tetszik? - kérdezte fülemtől pár centiméterre.
- I-igen - mondtam, szintén suttogva. Úgy éreztem, hogy nincs hangom.
- Ez mosmát csak is a tiéd - mondta, majd szájába vette egyik megbimbómat.
Egyre lejjebb haladt, hasamat lepte nyálas puszikkal, majd többször is végignyalt felhevült bőrömön, mire akadozottan felnyögtem. Kezei közben kilazította a rajtam lévő övet, kigombolta a nadrágomat. Fejét felemelve húzta le rólam nadragomat, amit ismét elhajított. Combomat apró csókokkal lepte el, ezek után többször is beleharapott a puha húsba, mire legszívesebben a hajába túrtam volna, de a kezemet tartó bilincs nem engedte. Ahogy egyre feljebb haladt levegő vételeim felgyorsultak. Ujját alsóm korcába akasztotta, majd túlzottan lassan lehúzta rólam. Így teljesen meztelenül feküdtem alatta, ami csak is egy kicsit hozott zavarba.
Kezei közé fogta tagomat, majd egy puszit nyomott makkomra, mire egy kissebbet nyögtem. Kezeit lassan mozgatta evvel engem az örletbe kergetve. Végig nyalt hosszomon, majd hirtelen elnyelte az egészet. A torkomból akkora nyögés szaladt ki, hogy szerintem a szomszéd is hallotta. Egyből gyorsan mozgatta fejét tagomon. Kezeimmel a bilincs láncát markolgattam. Többször mélytorkozott így éreztem torkát, ami mégtöbb élvezetet adott számomra. Már nem tudtam nyögni, annyira nagy volt bennem a vágy. Mikor már majdnem elélveztem felemelte a fejét, majd szenvedélyesen megcsókolt. Elvállt ajkaimtól, majd az ágy melletti éjjeliszekrényhez nyúlt kihúzta a legfelső polcot, amiből elővett egy síkosítot és egy csomag gumit.
Ujjaira nyomott a síkosítóból, majd lábaim közé térdelt. Mégnagyobb terpesztbe rakta testrészeimet ha az lehetséges volt, majd felém hajolt. A szeimbe nézett és úgy dugta fel nekem első ujját amit meglepetes szerűen egyből jól fogadtam. Így félperccel később már a második ujja is bennem volt amit már természetesen megéreztem így nyögtem egy aprót. Nem fájt csak egy kicsit feszített. Elkezdte mozgatni ujjait, ollózgatott, hogy minnél tágabb legyek, közben végig a szeimbe nézett. Mikor már a kéjtől nyögtem fel, hirtelen feldugta ujjai mellé a harmadikat is. Először lassa mozgatta ujjait, majd egyre gyorsabban. Mikor már majdnem elmentem volna kihúzta belőlem végtagjait, majd ismét a fiókhoz ment, és kivett belőle számomra egy ismeretlen eszközt. Közelebb jött hozzám, majd felrakta a farkamra, ami kissé kellemetlen volt, de mégis élveztem.
Combomnál fogva közelebb húzott magához, majd semmi szó nélkül belémhatolt. Fájdalmamban Jungkook nyakába bújtattam a fejem. Úgy éreztem, hogy szétszakadok alul. Egyszerre volt csodálatos érzés, hogy végre bennem van, de azt a fájdalom elpalástolta. Puszilgatni kezdte az arcomat, majd lassan lecsókolta kibuggyanó könnyeimet. Csókjai sokat jelentettek számomra, így gyorsan elfeledkeztem a bennem kialakult fájdalomról. Több perc után, végre teljesen nem éreztem semmit sem, így megmozdítottam a csípőm. Értette célzásomat így lassan elkezdett mozogni, először kellemetlen volt, de pár másodperccel később már a kéjtől nyögtem.
Karjaimat nyaka köré, fontam lehúztam magamhoz egy csókra. Nyelveink vad táncot jártak egymással, magharapta alsó ajkam, majd méggyorsabban kezdett el bennem mozogni. Úgy nyögtem mint egy kurva, de mégis iszonyúan élveztem, hogy ezt ő hozta ki belőlem. Kihúzódott belőlem, majd az ágy sarkára húzott és az ölébe vett. Az ajtónak tolt, majd kicsit felemelt, és úgy eresztett vissza hosszárá. Az élvezet miatt, fejemet az ajtónak támasztottam, majd úgy nyögtem tovább. Jungkook kapott az alkalmon, ajkaival újra célba vette nyakamat. Harapta, szívta, csókolgatta. Lejjeb hajtottam a fejem, majd újra egymás ajkaira tapadtunk. Ekkor eltalált bennem egy olyan pontot ami miatt a csillagokat láttam.
- Otth - nyögtem fel, még hangosabban. Ezek után csak is azt az egy pontot célozta farkával. Ellépett az ajtótól, majd az egyik szekrényre ültetett, majd eddig a leggyorsabban kezdett el bennem mozogni. Lábaimat térdeim alatt fogta, hogy kellő terpeszbe legyenek. A fülemhez hajolt, majd többször belenyalt, és fülcimpámat harapdálta.
- Szhereted ha keményenh megbhaszlak? - suttogta fülembe. Bennem lezajló élvezettől, nem tudtam semmit sem válaszolni - Válaszoljh babámh, szhereted? - lökte belém magát, egyre erősebben. Nyakánál közelebb húztam magamhoz, majd én is a fülébe suttogtam válaszom.
- Imádomh - nyögtem el magam.
Fenekemre rakta a kezeit, majd kezelebb húzott magához. Már éreztem az orgazmus előhullámát, de a farkamon lévő eszköz megakadályozott abban, hogy végre elévezzek. Könnyeim már a Jungkook-tól kapott élvezet miatt folytak, amik szerelmem nyakára estek. Szoba az én hangos nyögéseimmel és Jungkook férfias morgásaival voltak tele. Egyik kezét levette félgömbömről, majd farkamhoz nyúlva levette rólam a "kínzóeszközt". A szoba másik végébe dobta, mire az egy nagyobb csattanással ért földet. Már tényleg úgy éreztem, hogy másodpercek és elévezek, így eddig a legerősebben megmarkoltam Jungkook haját.
- Élvezzh el nekemh babah - nyögte már ő is a fülembe.
Nem kellett sokat várni egy hatalmas nyögéssel közénk élveztem, míg Kook ugyanakkor belém eresztette magját. Még pár levezető lökést csinált, majd teljesen kihúzódott belőlem. Ismét az ölébe vett, majd óvatosan elfektetett az ágyon. Mellémfeküdt, majd a mellkasára húzott. Ujjai fenekemet cirógatták, míg én köröket rajzoltam izmos mellkasára. Felnéztem rá, majd egy szerelmes csókot váltottunk.
- Az enyém vagy!
YOU ARE READING
Instagram - TaeKook | Befejezett |
FanfictionJeon Jungkook világszerte ismert szóló énekes és instagram celeb. Kim Taehyung modell, egyben a Gucci és a Puma arca Koreában. Hogyan ismeri meg egymást a két fiatal? Taehyung képes arra, hogy kibírja az utálkozó kommenteket, vagy összeroppan? Taehy...